    From: A.L. <l...@a...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Czy Linus ukradl Linuxa, bylo: Stara ?piewka [OT]
    Date: Thu, 03 Mar 2011 12:59:18 -0600

    On Thu, 3 Mar 2011 09:31:16 -0800 (PST), Andrzej Jarzabek
    <a...@g...com> wrote:

    >Chodzi o insynuację, jakoby Linux był kopią Unixa (czy też w jednej z
    >wersji - Minixa).

    Mnie zas rzsmiesza twierdzenie kalpanow Linuxa ze Pan L.T. oswiecony
    Swietym Duchem usiadl na d... i samodzielnie, w pol roku, w czasie
    wolnym od zajec napisal system operacyjnu ktory przypadkiem, zupelnie
    przypadkiem okazal sie taki zam jak Unix.

    Za stary na to jestem aby wierzyc.

    A.L.