  • Data: 2015-01-30 19:59:07
    Temat: Re: Czujnik zmierzchu w aucie
    Od: "vokal" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.2323780291586519556@news.neostrada.pl

    > Żeby follow-me-home oświetlało (w nocy) drogę do domu, gdy podjazd jest
    > nieoświetlony?
    >
    > --
    > Marek

    Nie. Żeby światła postojowe i mijania się załączały, kiedy wjeżdzam w ciemne
    miejsce (tunel, garaż).
    Na codzień jeżdżę na DRL-ach.

    W nowych autach te czujniki są montowane fabrycznie. Często są zespolone z
    czujnikami deszczu, ale mnie interesuje zama zmierzchówka.
    http://s2.blomedia.pl/www.smartdriver.pl/files/2011/
    07/orygina322jf4.jpg
    Chcę zrobić czujnik własnej konstrukcji, żeby działał jak fabryczne czujniki
    zmierzchu.
    np taki:
    http://allegro.pl/kia-venga-sensor-zmierzchu-czujnik
    -swiatla-i4976502337.html