    Date: Wed, 02 Feb 2011 11:04:33 +0100
    From: Andgro <b...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czujnik zalania ?

    Powtarzam po raz kolejny - połączenie stałe, a nie wężyk. I problem
    przestaje istnieć. Tam ne ma gumowych uszczelek, które parcieją. Albo
    jest zasisk z wiecznego niemal tworzywa, albo wkreca się gwint na
    teflonowany sznurek. Systemów jest sporo. Niezniszczalne. Nigdy się do
    tego nie zagląda, żeby sprawdzić. Zapewnia się aby rurka mogłą pracować
    bez obciążania połączenia i KONIEC na tym.
    Wężyki elastyczne niemal nigdy nie pękają na gumie. Chyba że są
    "skręcone". Pękają właśnie te metalowe końcówki z powodu korozji
    wgłębnej mikroszczelin powstałych podczas nieprawidłowej obróbki
    mechanicznej.
    Dobre zawory / kiepskie zawory - tu nie ma problemu wycieku jeśli nie
    ruszasz zaworu. Dobre baterie / kiepskie baterie - sprawa estetyki,
    grubości powłoki chromowej, odkładania się kamienia na częściach
    ruchomych. Tez nie ma problemu zalania.
    Ja się nie odważyłem zamontować kominka z płaszczem wodnym. Między nami
    mówiąc w ogóle żałuję, że zamontowałem kominek. Więcej z tym roboty niż
    pożytku. No, chyba że będzie wojna... :)
    To jest moje zdanie. Oczywiście łatwiej jest zamontowac jakiegos wyjca
    który sie uruchomi kiedy mleko się juz rozleje. Masz koncepcję
    rozwiązania elektronicznego, to ja sobie realizuj ;) Ja jestem
    inżynierem i zawsze poszukuje rozwiązania optymalnego, niekoniecznie
    elektronicznego.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

    "Wszystkie zwierzęta są równe.
    Ale te, które mają futerko w trójkolorowe pasy, są równiejsze."