  • 21. Data: 2011-11-25 10:20:31
    Temat: Re: Czujnik koloru.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2011-11-24 18:25, Grzegorz Krukowski wrote:

    >Z czego robią źrodło światła że jest aż tak niestabilne i jest to
    >jakiś zasadniczy problem ;) ?

    Teraz to pewnie z bialych LED, a tam jakies luminofory, niekoniecznie
    stabilne :-)

    Aczkolwiek przy takim czujniku to mozna pomyslec czy go nie zrobic
    jako jedna fotodiode i oswietlenie z LED RGB.
    Choc na niektorych barwnikach luminescencyjnych to zawiedzie.

    J.

  • 22. Data: 2011-11-25 16:38:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-11-25 11:20, J.F wrote:
    > Aczkolwiek przy takim czujniku to mozna pomyslec czy go nie zrobic jako
    > jedna fotodiode i oswietlenie z LED RGB.
    > Choc na niektorych barwnikach luminescencyjnych to zawiedzie.

    Farby są wyłacznie proszkowe, matowe. Myślę że prymitywny by działał,
    tylko co z tego :/