-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-
02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <mi6bb9$c5f$1@node2.news.atman.pl> <mi6bs5$ie5$1@dont-email.me>
<s...@f...lasek.waw.pl> <mi6dlc$n42$1@dont-email.me>
<mi7ape$3h7$1@node1.news.atman.pl>
<55473455$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<55473ad2$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
<mi823j$ke9$1@dont-email.me> <mi8qoj$uhj$1@dont-email.me>
<6922374758$20150505014353@squadack.com>
<5548a18a$0$27507$65785112@news.neostrada.pl>
<1193240881$20150505130502@squadack.com>
<5548a536$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
<4123992100$20150505131344@squadack.com>
<5548e670$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5548e670$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Czujnik cisnienia
Date: Tue, 5 May 2015 17:56:09 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 19
Message-ID: <5548e822$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.7.246.88
X-Trace: 1430841378 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27508 83.7.246.88:58813
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:681121
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
>Przypomnij sobie, co pisał Wojtek - po 10 obrotach koła różnica rzędu
>1cm. Sorry - tego się nie da poprawnie zmierzyć w środowisku tam
>obfitującym w źródła błędów pomiaru.
i jeszcze
http://www.vehicledynamicsinternational.com/news.php
?NewsID=40206
NIRA has recently benefited from Volkswagen Group's decision
to fit indirect TPMS to all of its mainstream vehicles to meet
the demands of ECE R64 in Europe and FMVSS 138 in the USA,
where the VW Jetta - fitted with the NIRA system - recently
passed its NHTSA TPMS certification testing.
W lape dali, czy jednak sie daje zmierzyc ?
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
Najnowsze wątki
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)
- 2025-01-18 znowu kradno i sie nie dzielo
- 2025-01-18 Zieloni oszuchiści
- 2025-01-18 Zielonka => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-18 Warszawa => Frontend Developer (JS, React) <=
- 2025-01-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-18 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-18 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]