eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzujnik cisnieniaRe: Czujnik cisnienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <mi6bb9$c5f$1@node2.news.atman.pl> <mi6bs5$ie5$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mi6dlc$n42$1@dont-email.me>
    <mi7ape$3h7$1@node1.news.atman.pl>
    <55473455$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <55473ad2$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <mi823j$ke9$1@dont-email.me> <mi8qoj$uhj$1@dont-email.me>
    <6922374758$20150505014353@squadack.com>
    <5548a18a$0$27507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1193240881$20150505130502@squadack.com>
    In-Reply-To: <1193240881$20150505130502@squadack.com>
    Subject: Re: Czujnik cisnienia
    Date: Tue, 5 May 2015 13:10:38 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 20
    Message-ID: <5548a536$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.246.88
    X-Trace: 1430824246 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8375 83.7.246.88:51915
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:681113
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F.,
    >>>Ale to nie może działać. Sprawdzone. Ni ma istotnej różnicy obrotów
    >>>przy spadku ciśnienia.
    >> A istotna to jaka ? Taki ABS moze z dokladnoscia do ulamkow %
    >> mierzyc,
    >> ale to pewnie za dokladnie ...
    >System musi być odporny na naturalne zużycie opon i zakręty. Koła
    >napędzane mogą się uślizgiwać. Z tego, co czytałem na ten temat, to
    >zdecydowana większość alarmów jest fałszywa a użyteczność zerowa.

    No coz, nie mam, to nie wiem jak jest w praktyce, ale zuzycie mozna
    uwzgledniac w programie, drobne uslizgi tez, zakrety tez mozna
    uwzgledniac, no i powinny sie zniesc.

    A jak ktos tak jezdzi, ze ma duze uslizgi, to mu ostrzezenie nie
    zaszkodzi :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: