eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzujnik cisnieniaRe: Czujnik cisnienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.chmurka.net!.POSTED!not-for-mail
    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czujnik cisnienia
    Date: Tue, 5 May 2015 13:05:01 +0200
    Organization: Squadack
    Lines: 31
    Message-ID: <1193240881$20150505130502@squadack.com>
    References: <mi6bb9$c5f$1@node2.news.atman.pl> <mi6bs5$ie5$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <mi6dlc$n42$1@dont-email.me>
    <mi7ape$3h7$1@node1.news.atman.pl>
    <55473455$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <55473ad2$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <mi823j$ke9$1@dont-email.me> <mi8qoj$uhj$1@dont-email.me>
    <6922374758$20150505014353@squadack.com>
    <5548a18a$0$27507$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: dwt105.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.chmurka.net 1430823840 5236 83.22.79.105 (5 May 2015 11:04:00 GMT)
    X-Complaints-To: abuse-news.(at).chmurka.net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 May 2015 11:04:00 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <5548a18a$0$27507$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
    X-Priority: 3 (Normal)
    X-Authenticated-User: squadack
    X-Comment-To: J.F.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:681112
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello J.F.,

    Tuesday, May 5, 2015, 12:54:57 PM, you wrote:

    >>> Tak to właśnie jest robione w niektórych starszych samochodach,
    >>> kiedy
    >>> jeszcze nie było możliwości zamontowania radiowych czujników w
    >>> kołach. Tak
    >>> np. jest to zrobione Mini Cooperze z 2003 roku. Porównywana jest
    >>> prędkość
    >>> obrotowa kół na podstawie sygnału z czujników ABS, i jeśli jest
    >>> utrzymująca
    >>> się różnica kiedy być jej nie powinno, albo różnica jest na tyle
    >>> duża że nie
    >>> da się wytłumaczyć normalnie występującą sytuacją, zapala się
    >>> lampka
    >>> ostrzegawcza od kół.
    >>Ale to nie może działać. Sprawdzone. Ni ma istotnej różnicy obrotów
    >>przy spadku ciśnienia.
    > A istotna to jaka ? Taki ABS moze z dokladnoscia do ulamkow % mierzyc,
    > ale to pewnie za dokladnie ...

    System musi być odporny na naturalne zużycie opon i zakręty. Koła
    napędzane mogą się uślizgiwać. Z tego, co czytałem na ten temat, to
    zdecydowana większość alarmów jest fałszywa a użyteczność zerowa.

    --
    Best regards,
    RoMan
    Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: