-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<57d28905$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<nqv2n3$vm2$1@node1.news.atman.pl>
<57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
<1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
<nr265n$jkv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<nr3l99$uqu$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<7...@g...com>
Date: Sun, 11 Sep 2016 23:49:22 +0200
Message-ID: <bg8df17pcc77$.1h4aahh6mqchv.dlg@40tude.net>
Lines: 13
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1473630662 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 89.77.179.152:14849
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588332
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 11 Sep 2016 14:06:10 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):
> To nie kwestia wysilenia a obciazenia dla silnika jakim jest gasiennica. Jak by do
ciezarowki zalozyc szescio albo osmiokatne pelne kola to tez by za dlugo na silniku
nie pojezdzila.
Ale jaka różnica dla silnika co tak naprawdę napędza?
Silnik napędza wałem korbowym przekładnie, a czy do niej podłączony jest
generator prądu, koła lokomotywy, ciężarówki czy gąsienice czołgu to w
zasadzie jest niezbyt istotne.
Ewentualna różnica może być taka że styl jazdy czołgiem (zwłaszcza dawno
temu gdy silniki były stosunkowo słabe), to było non-stop pełne obciążenie
przy maksymalnych obrotach, co przy mocno wysilonych (na ówczesne czasy)
silnikach mogło je szybko zużywać.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.16 00:09 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 13:54 Adam
- 12.09.16 14:13 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 17:44 Adam
- 12.09.16 20:57 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 22:42 Shrek
- 12.09.16 23:20 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 07:07 Shrek
- 13.09.16 09:02 Adam
- 13.09.16 10:03 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 10:15 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 11:18 RadoslawF
- 13.09.16 16:40 Shrek
- 13.09.16 17:35 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 18:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?
- 2024-12-19 Fujitsu LIFEBOOK E746
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2024-12-19 Warszawa => Junior Account Manager <=
- 2024-12-19 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2024-12-19 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2024-12-19 Wrocław => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-12-19 Katowice => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-19 Olsztyn => Sales Specialist <=