eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzołg (diesel) na LPG :-)Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <57d28905$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <nqv2n3$vm2$1@node1.news.atman.pl>
    <57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
    <1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
    <nr265n$jkv$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <nr3l99$uqu$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <7...@g...com>
    Date: Sun, 11 Sep 2016 23:49:22 +0200
    Message-ID: <bg8df17pcc77$.1h4aahh6mqchv.dlg@40tude.net>
    Lines: 13
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1473630662 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 89.77.179.152:14849
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588332
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 11 Sep 2016 14:06:10 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > To nie kwestia wysilenia a obciazenia dla silnika jakim jest gasiennica. Jak by do
    ciezarowki zalozyc szescio albo osmiokatne pelne kola to tez by za dlugo na silniku
    nie pojezdzila.

    Ale jaka różnica dla silnika co tak naprawdę napędza?
    Silnik napędza wałem korbowym przekładnie, a czy do niej podłączony jest
    generator prądu, koła lokomotywy, ciężarówki czy gąsienice czołgu to w
    zasadzie jest niezbyt istotne.

    Ewentualna różnica może być taka że styl jazdy czołgiem (zwłaszcza dawno
    temu gdy silniki były stosunkowo słabe), to było non-stop pełne obciążenie
    przy maksymalnych obrotach, co przy mocno wysilonych (na ówczesne czasy)
    silnikach mogło je szybko zużywać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: