-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Czołg (diesel) na LPG :-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <57d27e5a$0$12557$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<57d28905$0$12546$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<nqv2n3$vm2$1@node1.news.atman.pl>
<57d3dcca$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<nr1mae$44a$1@node2.news.atman.pl>
<1ddrwgfyhpex$.1xfi8ch8qj8rr.dlg@40tude.net>
<nr265n$jkv$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<nr3l99$uqu$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<7...@g...com>
Date: Sun, 11 Sep 2016 23:49:22 +0200
Message-ID: <bg8df17pcc77$.1h4aahh6mqchv.dlg@40tude.net>
Lines: 13
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1473630662 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 89.77.179.152:14849
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2588332
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 11 Sep 2016 14:06:10 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):
> To nie kwestia wysilenia a obciazenia dla silnika jakim jest gasiennica. Jak by do
ciezarowki zalozyc szescio albo osmiokatne pelne kola to tez by za dlugo na silniku
nie pojezdzila.
Ale jaka różnica dla silnika co tak naprawdę napędza?
Silnik napędza wałem korbowym przekładnie, a czy do niej podłączony jest
generator prądu, koła lokomotywy, ciężarówki czy gąsienice czołgu to w
zasadzie jest niezbyt istotne.
Ewentualna różnica może być taka że styl jazdy czołgiem (zwłaszcza dawno
temu gdy silniki były stosunkowo słabe), to było non-stop pełne obciążenie
przy maksymalnych obrotach, co przy mocno wysilonych (na ówczesne czasy)
silnikach mogło je szybko zużywać.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.16 00:09 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 13:54 Adam
- 12.09.16 14:13 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 17:44 Adam
- 12.09.16 20:57 Zenek Kapelinder
- 12.09.16 22:42 Shrek
- 12.09.16 23:20 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 07:07 Shrek
- 13.09.16 09:02 Adam
- 13.09.16 10:03 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 10:15 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 11:18 RadoslawF
- 13.09.16 16:40 Shrek
- 13.09.16 17:35 Zenek Kapelinder
- 13.09.16 18:06 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=