  • Data: 2010-02-26 08:30:57
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    grafi <g...@p...one.pl> Odpowiedz na news:hm6bhm$917$1@news.onet.pl:

    > "przelacznik profili, zaden telefon tego nie ma. Biznesowa sprawa."
    >
    > dziekujemy ci Czobs za wynalezienie koła.

    Tak przy okazji, mój fon z WM nie potrzebuje jakiegoś specjalnego guzika do
    przełaczania profili(chociaż mógłbym taką funkcje zmapować pod dowolny
    przycisk), bo profile zmieniają mi się automatycznie w zalezności od miejsca
    gdzie przebywam. W pracy dzwonek sie ścisza, w szkole dźwięk jest w
    wyciszony, i tylko aktywna wibra, w domu wibra jest wyłączona a głosność jest
    ustawiona na średnią. Po za domem(i wymienionymi miejscami) głośnośc ustawia
    się na maksa i włącza wibra. I to wszystko bez naduszenia żadnego guzika,
    całkowicie automatycznie. Czy iphone potrafi takie cos zrobić?
    Oczywiście zdaje sobie sprawe że jest to całkowicie zbyteczny dodatek,
    przecież wszystko ładnie można sobie ustawić naduszając jeden przycisk.
    Tak samo automatyczne nagrywanie rozmów, po co, skoro mozna sobie zapamiętać
    całą rozmowe... Czyż nie tak?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski