  • Data: 2010-02-26 08:38:39
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:hm5unp$4tr$4@news.onet.pl:

    > A rzucilbys ja tak po prostu na ziemie ?

    A wyjasnij mi po co? Telefony służą akurat do czegoś innego niż rzucanie o
    glebe. Ale jak chcesz ... specjalnie dla ciebie mogę to zrobić. Mam do tego
    Panasonica SA6, i klasycznego Simensa ME45 Winter Edition.
    Chcesz skonfrontować mojego ME45 z "twoim" iphonem?;)))

    > Pewnie ze 90% telefonow nawet nie poczuje upadku, ja jednak apelowalem o
    > celowa robote a wtedy reka drzy prawda ?

    A ty jak czesto celowo rzucasz o asfalt swoimi telefonami, przypomnij mi?

    Moja omnia przeżyła upadek z 1.5m na płytki podłogowe i nic się jej nie
    stało. Nie mam zamiaru sprawdzać za którym razem się rozwali.
    Pamiętam też że poprzednia Omnia(i900) wypadła mi raz z rąk na asfalt. Bestia
    nawet nie raczyła się wyłączyć, choć krawędzi obudowy zrobiło się małe
    wgniecenie.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski