  • Data: 2010-02-26 09:46:09
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adramelech pisze:
> [...]
    >
    > Tak przy okazji, mój fon z WM nie potrzebuje jakiegoś specjalnego guzika do
    > przełaczania profili(chociaż mógłbym taką funkcje zmapować pod dowolny
    > przycisk), bo profile zmieniają mi się automatycznie w zalezności od miejsca
    > gdzie przebywam. W pracy dzwonek sie ścisza, w szkole dźwięk jest w
    > wyciszony, i tylko aktywna wibra, w domu wibra jest wyłączona a głosność jest
    > ustawiona na średnią. Po za domem(i wymienionymi miejscami) głośnośc ustawia
    > się na maksa i włącza wibra. I to wszystko bez naduszenia żadnego guzika,
    > całkowicie automatycznie. Czy iphone potrafi takie cos zrobić?

    No i nie daj boze wejsc do kosciola po drodze ze szkoly z dzwonkiem na
    maska :) Czy to fukncja OS ? Tak sobie mysle ze fajnie gdyby to bylo
    z GPSem powiazane.

    > Oczywiście zdaje sobie sprawe że jest to całkowicie zbyteczny dodatek,
    > przecież wszystko ładnie można sobie ustawić naduszając jeden przycisk.
    > Tak samo automatyczne nagrywanie rozmów, po co, skoro mozna sobie zapamiętać
    > całą rozmowe... Czyż nie tak?

    Tak oczywiscie nie zauwazyles jak zabraklo ci juz guzikow do zmapowania
    :) Profile zmieniane "wedle godzin" to akurat jest wlasnie przypadek
    wodotrysku bez uzasadnienia chyba ze ktos jest uczniem i "pracuje"
    8:00-8:45 z dokladnoscia do 1 sekundy