  • 31. Data: 2022-02-28 09:33:32
    Temat: Re: Człowiek, który nie miał prawa jazdy
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/02/2022 15:56, Janusz wrote:

    > Raczej nienormalnym, nie znam nikogo kto może mieć prawo jazdy a go nie ma.
    >
    >  możesz pracować
    > Srutu trutu dupa z drutu, tak tylko od pandemii jest, przedtem wszystko
    > załatwiałeś osobiście.

    > Bo chodników ani ścieżek rowerowych nie mają i nawet do kibla jadą autem.

    Januszu, Europa to nie tylko Polska. Sa kraje gdzie samo posiadanie
    samochodu wiaze sie z kosztami typu podatek drogowy, oplata za miejsce
    postojowe, drogie ubezpieczenie. Podatek i ubezpieczenie rosna wraz z
    wiekiem samochodu, poza tym nie ma gdzie zaparkowac w centrach miast lub
    parkowanie jest mega drogie. Gdybym mieszkal w Londynie to bym sie mocno
    zastanawial nad sensem posiadania samochodu, glownie ze wzgledu na
    dobrze zorganizowana komunikacje. Stacje metra masz praktycznie co kilka
    ulic, a samo metro ma z 15 linii.

  • 32. Data: 2022-02-28 09:50:57
    Temat: Re: I co z tego? Są na świecie pederaści i musisz ich tolerować a nawet WYCHWALAĆ ;-)
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.02.2022 o 19:15, _Master_ pisze:

    > UWAGA ROPY którą w obecnej dobie mogę spokojnie zatankować nie to co
    > benzynę ;-)

    Z perspektywy małego miasta wygląda to zupełnie inaczej - benzyny jest
    do oporu a nie ma ON. Możliwe ze to okoliczne bambry powykupywały ropę
    na zapas.

  • 33. Data: 2022-02-28 12:01:43
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 28.02.2022 09:50, trybun wrote:

    > Z perspektywy małego miasta wygląda to zupełnie inaczej - benzyny jest
    > do oporu a nie ma ON. Możliwe ze to okoliczne bambry powykupywały ropę
    > na zapas.

    Potwierdzam, tak było. Słyszałem też opowieść o jakimś gościu co
    zatankował za 11 tyś. Pewnie właśnie jakiś rolnik.

  • 34. Data: 2022-02-28 12:03:25
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 27.02.2022 19:15, _Master_ wrote:

    > Dziś wyprzedzałem to coś na drodze ekspresowej. ALE POKRAKA
    >
    > Mój Aixam ma przynajmniej drzwi i ogrzewanie ;-)
    >
    > Pali 3 l. gównianej ropy w mieście.
    >
    > UWAGA ROPY którą w obecnej dobie mogę spokojnie zatankować nie to co
    > benzynę ;-)
    A średnią prędkość na dystansie powiedzmy 100 km ma większą niż kolrarz
    czy nie bardzo? :-D

  • 35. Data: 2022-02-28 12:12:40
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 28.02.2022 09:33, K wrote:
    [...]
> [...]
    > zastanawial nad sensem posiadania samochodu, glownie ze wzgledu na
    > dobrze zorganizowana komunikacje. Stacje metra masz praktycznie co kilka
    A tam w Londynie. Wystarczy w (dawnej) gminie Warszawa-Centrum mieszkać
    i już z samochodem jest chujnia - IMO lepiej jest odstawić na parking i
    dojeżdżać do roboty zbiorkomem. W sumie ci z gmin leżących na obrzeżach
    też nie mają lepiej.

  • 36. Data: 2022-02-28 13:37:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.02.2022 o 09:16, JDX pisze:

    > No przecież Pierwszy Polak, Prezes zdaje się nie ma PJ. :-D Poza tym tak
    > na dobra sprawę po kiego komu prawo jazdy? Po mieście latami możesz
    > jeździć baz PJ i nie zostać zatrzymanym do kontroli.

    No nie, nielegalne kontrole trzeźwości uprawiali. Jak im braknie roboty
    to znowu będą robić.

    > Sprawa Kraśki jest
    > dobrym przykładem,

    No nie, on jeździł bez prawka po tym jak uprawiali nielegalne kontrole
    trzeźwości a teraz go właśnie złapali.

    > a on jest przecież niesprzyjającym naszemu dzielnemu
    > rządowi celebrytą, więc może była ustawka na niego. Poza tym pojedź
    > gdzieś na wioskę. Tam się za bardzo PJ nie przejmują, zwłaszcza jeśli
    > chodzi o prowadzenie traktorów. :-D

    Może się boją przeprowadzać nielegalne kontrole.

    > Poza tym samochód w dużym mieście to słaby pomysł jest. Bardzo często
    > (częściej?) szybciej i zdrowiej dla nerwów będzie przejechać się
    > komunikacji publiczną.

    Nie bardzo. Niewątpliwie jeździć codziennie do pracy do centrum nie
    opłaca się, ale oprócz pracy do centrum jeździ się jeszcze w inne
    miejsca. I to dotyczy tylko naprawdę dużych miast. Zwykle nie pracuje
    się w naprawdę dużym i nie pracuje się w centrum.

  • 37. Data: 2022-02-28 13:38:14
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.02.2022 o 09:33, K pisze:

> [...]
    > zastanawial nad sensem posiadania samochodu, glownie ze wzgledu na
    > dobrze zorganizowana komunikacje. Stacje metra masz praktycznie co kilka

    I co byś robił w łikendy? Samochód wypożyczał?

  • 38. Data: 2022-02-28 13:49:53
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.02.2022 o 08:42, heby pisze:

    > Czyli problem w głowie jednak.

    W głowie nie. Znajdź taki sam szampon albo takie same majtki po kilku
    miesiącach od poprzedniego zakupu. Wiem, kupuje z lidlu w kółko to samo.

    > U mnie, po mniej więcej kilku miesiącach, skończyły by się mozliwości
    > brania za każdym razem innego. Ale rozumiem, że nie kazdy myje głowę
    > przynajmniej raz w miesiacu.
    >
    > Pochwalę się, że mam jednak ze 2 typu szamponów i kupuje. Nie muszę
    > sprawdzać za każdym razem czy w środku jest to co chce. Jest. Od nastu lat.

    Oporny na zamiany.

    > Opisy w Lidlu są takie same w sklepie.

    Ale w sklepie jest towar, który można wziąć do ręki.

    > Nie wiem, czy jesteś jednym z tych, co rozpakowują rajstopy, aby dobrać
    > do koloru majtek, ale wydaje mi się że rozpakowanie wkrętarki tez nie da
    > Ci odpowiedzi na to ile wat ma silnik.

    Wezmę do ręki, chwycę uchwyt drugą i już wiem ile Nm.

    > To nie kwestia jaj. To kwestia racjonalizmu. Zdecydowanie bardziej
    > przydatny w życiu niż czerwone dupy pawianów.

    To jest dokładnie kwestia jaj. Coś w życiu trzeba robić męskiego. Nie
    buduje się domów, ale samochodem można jeździć.

    > To wymaga jakiejś umiejętności? Przedstaw nam wobec tego jak się kupuje
    > banany. Chodzisz po sklepie z nożem i sprawdzasz zawartość cukru przed
    > zakupem metodą skręcenia płaszczyzny polaryzacji?

    > Też nie.
    >
    > Troche słabo z pojmowaniem treści pisanych u Ciebie.

    > Nie, Twizzy to dla facetów z jajami, w prawidłowo dobranych
    > kolorystycznie stringach z Lidla.

    > Zgadza się, od tego są kurierzy, paczkomaty, lokalne sklepy.

    Do tego jest targ. Niekoniecznie ten tradycyjny, ale szeroki rynek a nie
    jeden lidl i jeden warzywniak.

    > Szczególnie, że co miesiąc nowe 200ml szamponu z nastepnej firmy.

    > Ja nie jestem konserwatystą. Ten defekt u mnie się nie rozwiną i raczej
    > nie rozwinie.

    > To nie autobus. Za mało miejsc siedzących.

    Coś pośrodku też kosztuje pośrodku.

    > Zrzygał się też niedawno żul niedaleko mnie, w autobusie. Pisali nawet
    > na internetach.
    >
    > To inwaliduje sens jazdy autobusami, tak tak.
    >
    > Ludzie mają wydzieliny. Niekiedy gwałtowne. Nic z tym nie poradzisz,
    > choć przypuszczam, że będzie łatwiej posprzatać autobus niż Twizzy, z
    > rzygów.

    Na to co w Twizy mam wpływ, na autobus nie.

    > Nie ma potrzeby, na miejscu są przychodznie i szkoły, w zasięgu buta.

    Jakie Ty możesz mieć przychodnie w zasięgu buta. Raczej tylko takie co
    zdalnie mogą "leczyć". Do innych trzeba jakoś dojechać i zwykle nie ma
    obok tam przystanku.

    > Ale radzisz innym, że to złe rozwiązanie. Jak typowy pustak który nie
    > wie, ale się wypowie, bo dzidek przecież nie używał.

    > Nie, ja punktuje pustaków, którzy z własnej ignorancji i defektów
    > konserwatywnych starają się wytworzyć atmosferę rozsądnego myślenia.
    > Konserwatyzm to ideologia, ale chyba najbardziej żałosna, zaraz za religią.
    >
    > Sugeruje, abyś nie był z tego za bardzo dumny. Troche siara, być zacofanym.

    > Istotny argument. Widze że jesteś już zmęczony walką, jak, nie
    > przymierzając, dzieci w czołgach pod Kijowem.

    > A do czego się nadaje?

    Proste rozwiązania niepraoblemowe są, wszystko ambitne prędzej czy
    później okazuje się niesprawne i niemożliwe do uruchomienia w rozsądnym
    czasie.

  • 39. Data: 2022-02-28 13:54:03
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.02.2022 o 12:03, JDX pisze:

    > A średnią prędkość na dystansie powiedzmy 100 km ma większą niż kolrarz
    > czy nie bardzo? :-D

    Równe 45 w mieście to więcej niż średnia.

  • 40. Data: 2022-02-28 14:36:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello ii,

    [...]

    > Równe 45 w mieście to więcej niż średnia.

    Równie 45 w mieście? Przecież to się nie rozpędzi do 45 między
    skrzyżowaniami.

    --
    Best regards,
    RoMan