  • 71. Data: 2022-03-01 11:27:05
    Temat: Re: Człowiek, który nie miał prawa jazdy
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/03/2022 11:04, J.F wrote:
    > No chyba wiesz co zamawiales.
    > Ale owszem - jak cos wiekszego, to trzeba samochodem podjechac, albo
    > wozkiem :-)

    Nie. Czasami widuje taką scenę: Kody nie wchodzą po raz piętnasty.
    Starszy człowiek przed ekranem, strach otwierać zdalnie, bo może
    odruchowo klepnąc ręką i zamknąc, jak mu się otworzy przy głowie.
    Dzwoni. Do wnuczka. Że kod nie wchodzi. Repeat. Najdłużej stałem 20
    minut czekając aż koleś wklepie po raz Nty, a każda cyferka to kilka
    sekund, bo trzeba znaleźć i porównać z ekranem. W międzyczasie kupujac
    jakies duperele w sąsiednim kiosku. Na koniec otwarło mu się, więc kody
    ma dobre. Może dlatego że na koniec włozył okulary.

    Takie sceny, od 1 do 20 minut trafiają się często. Pisałem do InPost aby
    apliakcja pokazywała gdzie jest paczka, to miałbym większą odwagę
    otworzyć skrytkę zdalna, wiedząc że dobiegne szybciej niż energiczny
    staruszek zdązy walnąć łapą (tak, dwa razy już mi się to trafiło,
    obecnie nie otwieram przy innych).

    Niektórzy ludzie zawsze byli głupi. Tylko teraz nie da się już tego
    ukrywać tak sprawnie, jak za PRL.

    > Czase jestes z sasiadem poklocony, czasem on jest oburzony, jak ja tak
    > moge go wykorzystywac, czasem on wychodzi na wieczor, a mnie zalezy
    > na paczce ...

    Ogólnie to niezgodne z prawem, o ile pamiętam.

    > To sam blokujesz na 5 minut.

    To jest logistycznie niemozliwe. Kasa automatyczna lidla wymaga
    wystawienia towaru "na wagę".

    Ta waga ma jakieś 0.3 pojemności pełnego koszyka oraz dziury po bokach,
    więc nie nasypię z góry.

    Jeśli mam robić zakupy na 3x, to stracę o wiele więcej czasu, niż
    czekajac przy taśmie aż ii zwróci w końcu stringi nie pasujace mu do
    rajstop w kolorze Twizzy.

    > Poza tym podjezdzasz samochodem, bo jak tę ilosc dostarczysz do domu?
    > I po co bylo chwalic brak PJ? :-)

    Mogę to samo zamówić online, ale jak już wspomniałem: do mnie na razie
    nie dowożą.

    Ja nie chwalę braku PJ. Uważam, że to głupie, bo kursy są do przejścia.
    Ale nie mogę powiedzieć, że nie jest to normalne, bo to tylko u nas jest
    nienormalne, taki kraj.

    > Są w Decathlonie.
    > A inne ... moze po prostu za drogie.

    Czy tak drogie jak 4kzł dla kasjera co miesiąc?

    > Ok, to beda dowozic. Chyba, ze do Ciebie jednego, to sie nie oplaci
    > :-)

    W okolicy zamawiaja od lat, ale nie wiem co to za firma, bo samochód nie
    oznakowany. Spożywkę i chemię. Z moich kolegów, przynajmniej kilku
    zamawia obiady z cateringu, są i osoby z abonementem na obiady i bardzo
    sobie chwalą, to nie mrożonki do mikrofali.

    > Ale jak chce kurczaka na rosól.

    I czemu nie mógł być kupiony wczoraj wieczorem?

    > Pewnie jakas promocja.

    Tak też myślałem, ale ponieważ trwa to już miesiące, to zakładam, że to
    jakiś wybieg marketingowy. Tam ciągle leży to samo, tylko w innym miejscu.

    > A czemu nie lodowka?

    Bo będzie propertiary. I za chwile okaże się że zbiór sklepów z opcją
    online i kompatybilnych z nimi lodówek jest pusty.

    > Wyciagasz z lodowki ser, to powinna zamowic ser :-)

    A jak chciałeś ser tylko do pizzy, którą robisz co drugi miesiąc?

    Nie.

    Moze sobie sugerować, ale zamawiać zabraniam.

  • 72. Data: 2022-03-01 11:49:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Istnieje problem kieszonkowców, a nawet bandytów (kilka razy trafiłem na bandytów w
    zbiorkomie).

    -----

  • 73. Data: 2022-03-01 11:52:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U mnie albo rozpakowane albo nie ma (sama winietka z ceną).
    Może przyłażą o 6 rano gmerać?

    -----

  • 74. Data: 2022-03-01 12:00:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile razy się zastanawiałem nad zapisaniem młodych na zajęcia w Pajacu Młodzieży to
    pomysł upadał na dowożeniu tamże - choć może
    dałoby się kombinując z metrem, ale licząc czasowo powiedzmy dojazd do stacji "M" 15
    min. + jazda metrem 15 min. + dojście z metra
    do schodów Stalina 10 min (a może lać jak z cebra) + 45 min zajęć + 40 min. powrotu
    j.w. + 10-15 minut zapasu na wszystko to bardzo
    kiepsko wypada :-(.

    -----

  • 75. Data: 2022-03-01 12:01:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Takoż, ale współczynnik odsyłania rzędu 50%.

    -----

  • 76. Data: 2022-03-01 12:08:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest dokładnie na odwrót.
    Pod tą samą marką co fason to inna rozmiarówka (a Lidl to już szczególnie).
    Zamawiam trzy rozmiary z zamiarem zostawienia dobrze leżącego i odesłania
    pozostałych.
    I raz na parę lat po kilka sztuk, żeby mieć z bańki ;-).

    -----
    róznymi producentami.

  • 77. Data: 2022-03-01 12:12:54
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I na metce zamiast tabelki napisane "sprawdź sobie w internecie" ;-).

    -----

  • 78. Data: 2022-03-01 12:14:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2022 11:27:05 +0100, heby wrote:

    > Ogólnie to niezgodne z prawem, o ile pamiętam.

    Na poczcie to nie wiem, a kurierzy ... moze maja wlasne prawo.

    > To jest logistycznie niemozliwe. Kasa automatyczna lidla wymaga
    > wystawienia towaru "na wagę".
    > Ta waga ma jakieś 0.3 pojemności pełnego koszyka oraz dziury po bokach,
    > więc nie nasypię z góry.

    Tak czy inaczej - blokujesz kase na 5 minut wielkim wozkiem, a
    narzekasz na tych, co blokuja majtkami :-)

    No ale wielki wozek widac :-)

    > Jeśli mam robić zakupy na 3x, to stracę o wiele więcej czasu, niż
    > czekajac przy taśmie aż ii zwróci w końcu stringi nie pasujace mu do
    > rajstop w kolorze Twizzy.

    Ale na codzien kolejki mniejsze, duze sie robia w czasie spędów
    tygodniowych :-)

    > Mogę to samo zamówić online, ale jak już wspomniałem: do mnie na razie
    > nie dowożą.

    Czyli nie mozesz.
    Moze kiedys w przyszlosci ... PJ bedzie niepotrzebne :-)

    > Ja nie chwalę braku PJ. Uważam, że to głupie, bo kursy są do przejścia.
    > Ale nie mogę powiedzieć, że nie jest to normalne, bo to tylko u nas jest
    > nienormalne, taki kraj.

    Jesli 99%, a niechby nawet 90% PJ ma, to posiadanie PJ jest
    "normalne", a nieposiadanie ... nienormalne :-)

    > Czy tak drogie jak 4kzł dla kasjera co miesiąc?

    no powiedzmy 1zl za metke, a chcesz bulki po 29gr sprzedawac.

    No chyba, ze bulki tylko w paczkach po 10 :-)

    Albo 4 darmo do zakupow za 100 zl :-)

> [...]
    > zamawia obiady z cateringu, są i osoby z abonementem na obiady i bardzo
    > sobie chwalą, to nie mrożonki do mikrofali.

    Bywa, ze opieka spoleczna takie obiady robi dla staruszkow ... jak
    dobre, to swietnie.

    > I czemu nie mógł być kupiony wczoraj wieczorem?

    No moglby byc, ale jak wczoraj akurat nic nie zamawialem ...

    J.

  • 79. Data: 2022-03-01 12:18:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Decathlon.

    -----

  • 80. Data: 2022-03-01 12:21:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Taka "zdalna" klientka porwała moją paczkę otwartą z klawiatury, ledwo ją dogoniłem,
    a musiałbym w jej stringach chodzić ;-).

    -----