    From: Michoo <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czesciowa wymiana przewodow paliwowych?
    Date: Tue, 11 Sep 2012 12:28:06 +0200

    On 11.09.2012 11:53, Jakub Witkowski wrote:

    > Pewnie.
    > Jazda w płaskim terenie, ze 100% sprawnym ręcznym, + awaryjne, 10km/h
    > tam gdzie prosto
    > i pusto, 5 km/h w przeciwnym razie, nie jest specjalnie niebezpieczna.
    I ile takiej jazdy wytrzymasz psychicznie? Raczej byś się toczył na 2ce
    w okolicy 20-30(..40?)(to się jeszcze dość szybko wyhamuje silnikiem), a
    wtedy gdy się jednak "nie wyhamuje silnikiem" to użycie ręcznego może
    się już skończyć źle.

    > Śmiem przypuszczać, że wzmożona uwaga, plus droga hamowania wielokrotnie
    > krótsza niż
    > przy normalnej prędkości, może oznaczać ryzyko mniejsze niż przy niby
    > normalnej jeździe.
    Ja bym się bez absolutnej konieczności nie zdecydował na taką jazdę, bo
    by mi było szkoda nerwów. Assistance kosztuje ~100pln/rok.

    > Wybór usera. Dźwięki z silnika mogą być kosztowne, ale niespecjalnie
    > niebezpieczne.
    > W przeciwieństwie do wycieku benzyny.
    Ale jak go jego zdrowie nie obchodzi (to już wiemy) to może argument
    finansowy przemówi do rozsądku. Podejście "samochód ledwo działa, ale
    się toczy" jest najlepszą drogą do dużego wydatku.

    > Kiepskie analogie wybierasz.

    To nie były analogie. Zastanawiało mnie jak się zachowa w innych
    niestandardowych przypadkach. Znam dwa takie przypadki - w jednym
    skończyło się na naprawie za kilka k PLN, w drugim na lekkim
    przypieprzeniu w samochód z przodu.

    Michoo