  • Data: 2016-02-05 18:37:37
    Temat: Re: Czerny dzien:-(
    Od: slawek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 05 Feb 2016 10:51:46 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:
    > Nikt nigdzie nie powiedział, że mchp wy.... GNU. Dystrybują wersję

    Użyj Google. Jest to dyskutowane od lat.

    Wcześniej mnie to nie interesowało. Ale dziś w pięć minut znalazłem
    setki linków.

    > mchp. ograniczeń jest traktowane jako tabu, nikt oficjalnie na
    forum
    > mchp nie mówi "hej nie płacicie im $1000 bo przecież możecie
    > zmodyfikować i skompilować ze źródeł, to prawo _daje_ wam GPL.".

    Użyj Google. Jest bardzo dokładnie, fakt że po angielsku, wyjaśnione.
    Od return 2 po wypie... lm raz na zawsze.

    MC, robiąc beke z GPL, zachowuje się aspołecznie, na, a może nawet
    poza krawędzią prawa. To implikuje nieufność co do ich planów
    odnośnie. Ale oczywiście możesz mieć votum separatum.

    Anyway GPL to licencja. Że za darmo nie oznacza że wolno nie
    przestrzegać. Nokia już się przekonała.