  • 61. Data: 2009-08-05 19:58:29
    Temat: Re: Czemu "pro" nie używają APS-C?
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    Hej

    > Tak po 100-150k - mechanizm podnoszenia lustra i ew. domykania przesłony.
    > Przy 200-250k właściwie czas na migawkę.

    Hmmm, widać "szybko" jest pojęciem względnym :)
    Pewnie zależy kto co robi.
    Czy nie uważasz że aparat z takim przebiegiem musi swobodnie zapracować
    na następny i be żalu można go zastąpić?
    Przy takim przerobie pewnie lepiej w połowie żywotności sprzedawać i
    kupować kolejny.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 62. Data: 2009-08-07 19:56:18
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    StaM pisze:
    > Zgadza sie, ale mala poprawka. Na zachodzie zawodowcy uzywaja sigmy i
    > Kodaka,
    > (czy agent ubezpieczeniowy jest zawodowcem?)
    > bo im to wystarcza do danych prac. Kiedy potrzebuja FF, oraz
    > specjalistycznych obiektywow,
    > to wypozyczaja. Firmy reklamowe maja najwyzszej dochody i najwyzszej
    > jakosci sprzet, nie
    > wylaczajac sredniego formatu.

    Wbrew domysłom to nie agencje czy magazyny modowe stanowią klientele
    średniego cyfrowego formatu. Jakiś czas temu czytałem wywiad z
    przedstawicielem Hasselblad który wypowiadał się że znaczną większość
    ich klientów stanowią fotografowie ślubni z Skandynawii, Hiszpani,
    Francji i bodajże Wielkiej Brytanii. Niestety nie dysponuje linkiem do
    tegoż artykułu, sam nie ukrywałem zdziwienia.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 63. Data: 2009-08-08 21:36:35
    Od: XX YY <f...@g...com>

> [...]
    > Francji i bodajże Wielkiej Brytanii. Niestety nie dysponuje linkiem do
    > tegoż artykułu, sam nie ukrywałem zdziwienia.

    fotografia mody jest jednym z najglupszych ( jesli nie
    najpaskudniejszych ) kierunkow fotografii.
    fotografia slubna jest zenujaca i paskudna dla osob postronnych , ale
    moge sobie wyobrazic ze zainteresowani w tym dniu najwiekszej
    naiwnosci w zyciu sa sklonni dac sie nabrac na marke aparatu.

  • 64. Data: 2009-08-08 21:56:49
    Od: StaM <a...@y...com>

    -
    > Pozdrawiam.
    > Bartko.
    Mieszkam na granicy Holandii, Belgii i Niemiec i widze co uzywaja do
    fotek rezyserowanych na ulicach. Przewaza Mamiya z dupka no i
    oczywiscie obsluga peceta, swiatla no i wizazysta. Co ciekawa coraz
    czesciej widze panie z tym dosc duzym aparatem w rekach.
    StaM

  • 65. Data: 2009-08-08 21:57:55
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 8 Sie, 23:36, XX YY <f...@g...com> wrote:

> [...]
    > moge sobie wyobrazic ze zainteresowani w tym dniu najwiekszej
    > naiwnosci w zyciu sa sklonni dac sie nabrac na marke aparatu.

    Znowu nie zazyles tabletek? ;-))
    Pozdrawiam StaM

  • 66. Data: 2009-08-08 21:58:16
    Od: StaM <a...@y...com>

  • 67. Data: 2009-08-08 22:03:43
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Mieszkam na granicy Holandii, Belgii i Niemiec

    brzydszej czesci europy nie mogles wybrac.

    i widze co uzywaja do
    > fotek rezyserowanych na ulicach.

    na szczescie fotki rezyserowane na ulicach stanowia margines
    fotografii.
    tak na prawde nikogo nie kreca.

    jesli chcicialbym zobaczyc cos rezyserowanego to wybiore film - nigdy
    fotke.

    ile rezyserowanych fot przetrawalo a ile filmow ?

    Przewaza Mamiya z dupka no i
    > oczywiscie obsluga peceta, swiatla no i wizazysta.

    ktos , kto nie byl w stanie opanowac rezyserii filmowej ,probuje
    rezyserii fotograficznej .

    Co ciekawa coraz
    > czesciej widze panie z tym dosc duzym aparatem w rekach.

    panie w fotografii stanowia zdecydowana mniejszosc .
    ile pan tutaj pisze ?

  • 68. Data: 2009-08-09 08:40:55
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Sie, 00:03, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > brzydszej czesci europy nie mogles wybrac.

    Nie wiem co Ty nazywasz brzydota, ale ja widze wokolo same piekne
    zakatki, bez kominow i fabryk. Mam blisko do morza w Holandii.
    Jeszcze blizej do Ruhrsee nazdjeciu:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/811c8dcce8fc998d
    .html

    > na szczescie fotki rezyserowane na ulicach stanowia margines
    > fotografii.
    > tak na prawde nikogo nie kreca.

    Przeciez wszystkie reklamowe fotki sa rezyserowane.

    > jesli chcicialbym zobaczyc cos rezyserowanego to wybiore film - nigdy
    > fotke.

    Nie musisz sie wybierac, bo fotografia reklamowa sama do Ciebie
    trafia.

    > panie w fotografii stanowia zdecydowana mniejszosc .
    > ile pan tutaj pisze ?

    Panie nie maja czasu, bo robia zdjecia;-))

    Nie zamierzam sie spierac o to, i nigdzie nie napisalem ze sa
    wiekszoscia.
    Pozdrawiam StaM, i zycze mniej agresji

  • 69. Data: 2009-08-09 16:03:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    > moge sobie wyobrazic ze zainteresowani w tym dniu najwiekszej
    > naiwnosci w zyciu sa sklonni dac sie nabrac na marke aparatu.

    naprawdę masz jakieś problemy emocjonalne. Idź sie leczyć.

  • 70. Data: 2009-08-09 16:06:09
    Temat: Re: Czemu "pro" nie uzywaja APS-C?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

> [...]
    > rezyserii fotograficznej .
    >
    > Co ciekawa coraz
    >
    > panie w fotografii stanowia zdecydowana mniejszosc .

    bo panie sie nie brandzluja pixelami tylko robia zdjecia, widzialem troche
    zdjec robionych przez kobiety, i chcialbym miec takie oko jak one maja. Przy
    czym jak juz pisalem one sie zwykle nie lansuja tylko robia zdjecia.