  • 51. Data: 2009-08-03 00:23:13
    Temat: Re: Czemu "pro" nie używają APS-C?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl>

    > Zaraz rzuci i zje ;P

    A jednak! :>

    > Tak z ciekawości - co to znaczy "szybko pada"?
    > Czy piszesz o żywotności migawki czy jakieś mechanizmy lustra itp?
    > Po jakim przebiegu?

    Tak po 100-150k - mechanizm podnoszenia lustra i ew. domykania przesłony.
    Przy 200-250k właściwie czas na migawkę.

    Poza tym ja ze swoim mam od nowości problem, że chłopak zwalnia z en-el4 i po
    zrobieniu iluś (50-1000) klatek nie ma 8fps tylko 7. Tak po prostu.

    Gdyby działał - to bym nie jojczył, ale nie do końca mu to wychodziło :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 52. Data: 2009-08-03 07:50:31
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Romuald Szcześniak napisał(a):

    > toppostowanie to odpisywanie _ponad_ cytatem.

    Upps, sypię popiół :-)

    --
    Mirek

  • 53. Data: 2009-08-03 11:52:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Luczak wrote:

    > Zobacz na stroje fotoreporterów sportowych, kamizelki, klapki, szorty,
    > wywołujące ból głowy u kreatorów mody. Czy nie chodzi im przede
    > wszystkim o wygodę?. A teraz pomyśl dlaczego w kwestii wyboru aparatu
    > i obiektywów godzą się na takie wyrzeczenia miast wybrać póltora razy
    > mniejsze zabawki :-)

    prfesjonalisci kupują zwykle najwyższe "topowe" modele, bo mają najwyższe
    standardy wytrzymałości na warunki zewnętrzne oraz największą trwałość na
    ciupanie bez wytchnienia kolejnych klatek, mają dwa gniazda na karty wiec
    można sobie jedną kartę mieć dla siebie a drugą dla edytora itp...

    Dwukartowość jest bardzo cenną cechą profi body.

    ponadto ich normalnei stać na te drogie body i drogie obiektywy i drogie
    statywy. U nas znawet profisesjonalisci używali często sprzętu pół
    profesjonalnego lub amatorskiego który i tak był drogi dal nich jak diabli.

    Kup sobie 3 x D3x + zestaw szkieł 2.8 jeśłi potem dostaniesz za zdjecia 5
    złotych czy nawet i 100 :)

  • 54. Data: 2009-08-03 13:13:07
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Kup sobie 3 x D3x + zestaw szkieł 2.8   jeśłi potem dostaniesz za zdjecia 5
    > złotych czy nawet i 100  :)- Zitierten Text ausblenden -

    znam paru profesjonalistow i to robiacych rozne rzeczy i wiekszosc nie
    posluguje sie najdrozszymi modelami , gdyz ich na to nie stac.

    czesto widze w uzyciu nie d3 a d300 nie c1d a 40d albo 5d
    i nie ma powodu do kompleksow.
    wiele rzeczy tym sprzetem robionym jest na tyle dobrze , iz klijent
    nie odczuwa brakow jakosciowych , choc moze wyzszym sprzetem byloby
    szczypte lepiej.
    profesjonalisci za ciezkie pieniadze kupowali przed 5 laty np nikona
    z 4 mpx , ktory byl superzawodowym aparatem , a dziasiaj podobna a
    nawet lepsza jakosc uzyskuje sie wlasnie d300.
    wymagania nie wzrosly w ciagu paru lat az tak , ze lepszej jakosci z
    d300 nie da sie zaakceptowaqc , choc gorsza z d2 przed paru laty
    akceptowano. Za drogi aparat oznacza czesto nizsza jakosc zycia , gdyz
    pieniadz , ktory moglby pojsc na podniesienie jakosci zycia pochlania
    sprzet

  • 55. Data: 2009-08-03 18:52:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    XX YY wrote:

    > znam paru profesjonalistow i to robiacych rozne rzeczy i wiekszosc nie
    > posluguje sie najdrozszymi modelami , gdyz ich na to nie stac.

    toć o tym piszę dobry człowieku.

    polscy profi nie kupują super body bo ich zwykle nie stać.

    na zachodzie byle śłubo-pstryk kupuje D3x czy 1D Mark III

  • 56. Data: 2009-08-03 18:55:30
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > toć o tym piszę dobry człowieku.
    >
    > polscy profi nie kupują super body bo ich zwykle nie stać.
    >
    > na zachodzie byle śłubo-pstryk kupuje D3x czy 1D Mark III

    na zachodzi sa wieksi biedacy niz w Polsce , tyle tylko ze sie do
    tego nie przyznaja i lubia sie zgrywac.

  • 57. Data: 2009-08-03 20:16:34
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Marek Dyjor:

> [...]
    >
    > Kup sobie 3 x D3x + zestaw szkieł 2.8 jeśłi potem dostaniesz za zdjecia 5

    Ale ja wiem że ich stać i że topowe modele więcej wytrzymują - tylko nie
    rozumiem jaki problem dokupić sobie jeszcze D300 i korzystać z cropa 1.5

  • 58. Data: 2009-08-03 20:34:10
    Od: StaM <a...@y...com>

    ____
    > na zachodzi sa wieksi  biedacy niz w Polsce , tyle tylko ze sie do
    > tego nie przyznaja i lubia sie zgrywac.
    ________
    Zgadza sie, ale mala poprawka. Na zachodzie zawodowcy uzywaja sigmy i
    Kodaka,
    (czy agent ubezpieczeniowy jest zawodowcem?)
    bo im to wystarcza do danych prac. Kiedy potrzebuja FF, oraz
    specjalistycznych obiektywow,
    to wypozyczaja. Firmy reklamowe maja najwyzszej dochody i najwyzszej
    jakosci sprzet, nie
    wylaczajac sredniego formatu.
    Pozdrawiam StaM

  • 59. Data: 2009-08-03 21:21:18
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 3 Sie, 15:13, XX YY <f...@g...com> wrote:
    > akceptowano. Za drogi aparat oznacza czesto nizsza jakosc zycia , gdyz
    > pieniadz , ktory moglby pojsc na podniesienie jakosci zycia pochlania
    > sprzet

    W przypadkach losowych (kradzież, zniszczenie, itd ) oznacza wyższy
    koszt powrotu do stanu początkowego. Jeśli nie widać różnicy to po co
    przepłacać? ;-)

  • 60. Data: 2009-08-04 18:29:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Marek Dyjor:

    > Ale ja wiem że ich stać i że topowe modele więcej wytrzymują - tylko
    > nie rozumiem jaki problem dokupić sobie jeszcze D300 i korzystać z
    > cropa 1.5

    bo kupując D3 też można korzystać z cropa... :)