  • 31. Data: 2009-02-25 10:54:45
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Szadzik wrote:

    > iPhone to w żadnym wypadku PDA nie jest.
    >
    > Czyli mam pożyczyć dzisiaj od kogoś iPhone i zainstalować SPB Finance na
    > nim?
    > Czy TDay Counter też sięzainstaluje i pokaże na todayu? A Inesoft Phone
    > Suite też?

    Bardzo oryginalna definicja PDA :-)

    M.

  • 32. Data: 2009-02-25 11:53:37
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Sergiusz Rozanski wrote:
> [...]
    zemu-ludzie-lubi-plastikowe-jabka/

    -absolutnie-subiektywna-ocena/

    > I co to wnosi?
    >
    > Autor chce udowodnić że iphone nie jest bussinessowym telefonem?
    > Przecież nie jest i nie był - więc po co go w ogóle testuje jak
    > telefon do bussinessu.
    >
    > Więc:
    > Autor chce siebie przekonać że nie potrzebuje iphone, miał na niego
    > ochotę jak mu brat pokazał i teraz wylewa na papier swoje
    > subiektywizmy (zresztą w wielu miejscach błędne).
    > Autor chce usprawiedliwić się przed sobą i światem czemu go nie ma?
    >
    > Równie dobry test by mu wyszedł w jego branży jak by testował audi a5
> [...]

    bronisz tezy do upadłego?
    Po Twoim 1 linku, pomyślałem ze to może faktycznie telefon dla ludzi.
    Co ma z tym wspólnego biznes? Że gość potrzebuje dobrej książki tel.?
    Ja nie prowadzę żadnego biznesu i mam 300 kontaktów w fonie.
    A pozostałe punkty wyszczególnione przez gościa, co mają wspólnego z
    biznesem?

  • 33. Data: 2009-02-25 12:05:46
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    frank drebin pisze:

> [...]
    > Ja nie prowadzę żadnego biznesu i mam 300 kontaktów w fonie.
    > A pozostałe punkty wyszczególnione przez gościa, co mają wspólnego z

    Ale o co chodzi .... kontakty przenioslo, a ze mailowe tez toz chyba nie
    dziwota skoro maile wysyla ? W iPhonie nie ma outlooka wiec domaganie
    sie by bylo jak w tej MSowej namiastce klienta pocztowego to przegiecie.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 34. Data: 2009-02-25 12:33:27
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

> [...]
    > nie dziwota skoro maile wysyla ? W iPhonie nie ma outlooka wiec
    > domaganie sie by bylo jak w tej MSowej namiastce klienta pocztowego
    a pozostałe 8 punktów?

  • 35. Data: 2009-02-25 13:35:32
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.02.2009 ToMasz <t...@g...pl> napisał/a:
    > w sensie ładowanie baterii po kablu usb? 100mA?

    bateria jest preładowana, praktycznie przez te kilka minut aktywacji czy
    wgrywania muzyki się dopełni.

    > i ksiażke telefoniczną zgraną wcześniej z alcatela? JAkimś programem
    > konkretnym to musisz zrobić, czy jest to niezależne od platformy? Wybacz
    > pozornie naiwne pytania, ale ja korzystam z linuksa, którego
    > (producenci olewają) i w telefonie z WM musze odpalać serwer ftp, zeby
    > zgrać zdjecia, wgrać mp3, zrobić backup ksiazki i terminarza.. Troche to
    > niewigodne bo bateria sie nie ładuje :)

    Heh pod linuxem iphone to poprostu bajka, windowsa potrzebowałem tylko do
    wtępnych rzeczy: aktywacji i odblokowania repozytorium społecznościowego.
    W ogóle później nie tyka kompa, wszystko przez wifi (oczywiście podczas
    ładowania to też działa).
    Kontakty wgrałem podczas aktywacji, z nokii zgrałem na windowsową
    książkę adresowa i już miałem w iphone. Ich dalej nie synchronizuje, bo
    mi nigdzie indziej nie są potrzebne (ale chyba z google najłatwiej)

    Później normalnie podpinasz się po ssh do systemu iphone czy sshfs i
    tankujesz mp3 amarokiem (z okładkami) czy zgrywasz fotki dowolnym
    filemanagerem.
    Backup książki, terminalrza czy innych to kopia kilku plików, nawet to
    możesz sobie oskryptować (nawet pewnie udałoby się to oskryptować na
    iphone i przez scp słać na swoje konto, tylko jakiś wyzwalacz na
    pulpicie).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 36. Data: 2009-02-25 13:39:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Dla technofilow uwazajacych ze wszystkomajace telefony to realna
    > potrzeba
    > http://blog.fotogenia.info/2007/12/30/iphone-czyli-c
    zemu-ludzie-lubi-plastikowe-jabka/

    Nie do konca sie zgodze z teza ... szczegolnie dla technofilow ..

    A sama strona .. oj, tez demagogia z tymi przegladarkami ..

    J.

  • 37. Data: 2009-02-25 14:08:41
    Od: perszing <m...@w...pl.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ale o co chodzi .... kontakty przenioslo, a ze mailowe tez toz chyba nie
    > dziwota skoro maile wysyla ? W iPhonie nie ma outlooka wiec domaganie
    > sie by bylo jak w tej MSowej namiastce klienta pocztowego to przegiecie.

    Ale przeciez ten badziewny iphone nie kosztuje 300zl tylko znacznie
    wiecej, wiec mozna liczyc na to ze ma rowniez znaczne wieksze mozliwosci
    od taniego telefonu i jest DOPRACOWANYM PRODUKTEM.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 38. Data: 2009-02-25 14:15:33
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.02.2009 frank drebin <b...@w...pl> napisał/a:

    > bronisz tezy do upadłego?

    Nie, poprostu gościu napisał z punktu widzenia biznesmena.

> [...]
    > Ja nie prowadzę żadnego biznesu i mam 300 kontaktów w fonie.
    > A pozostałe punkty wyszczególnione przez gościa, co mają wspólnego z

    1. Aktywacja - trudno, ale to sprawa na raz, równie dobrze można narzekać
    że pudełko się inaczej otwiera
    2. Narzekania że nie można zarządzać telefonem - czym? multimedia da się
    wgrywać i zczytywać, a inne? sms po kabelu itp? to raczej biznes
    3. Kurcze, outlook, windowsowa ksiązka, exchange, google z pudełka, mało?
    A że z mailami, wybacz iphone wysyła emaile. Z resztą poza biznesem kto
    synchronizuje książkę? Niewielu, a możliwości są spore.
    4. Gość ma problem z grupami, ok może mu potrzebne, ja nawet nie wiem że
    coś takiego jest, używane poza biznesem? Mi wystaczy pole firma do logicznego
    grupowania, pola można dodawać w telefonie (np sam mam dodane 'stary telefon')
    5. Zarządzanie plikami w telefonie - multimediami? itunes, amarok, reszta
    masz sshfs, trochę wiedzy i tak do podglądu fsa trzeba mieć, masz z iphone
    normalnego wifidongla, program za kilka $ i masz dongla po usb.
    6. ergonomia, to subiektywnie, mi pasuje, gość totalna niewiedza o podstawach
    np przewinięcie na samą górę listy (no ale jak miał kontakt z phonem na kilka
    miniut to nie dziwi). Zamiast wybrać po numerze, łatwo się mozna dostać w
    'okolicę' kontaktu z prawej belki 0-9a-z, chyba nawet łatwiej niż na szukajce,
    masz listę ulubionych zamiast szybkiego wybierania z przypisanych
    i listę ostatnich tez aktywną, gościu chyba tam w ogóle nie
    zagladał.
    7. Narzekanie na brak funkcji biznesowych (brak doc? dziwi go to w niebiznesowym
    telefonie, brak zadań (z 10 wersji todo na appstore za free i na cydii),
    brak synchronizacji czegoś tam, notatek? no straszne)
    8. filmy to minuta pobierania darmowej aplikacji (jednej z kilku)

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 39. Data: 2009-02-25 14:24:14
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.02.2009 Szadzik <w...@o...pl> napisał/a:

    > iPhone to w żadnym wypadku PDA nie jest.

    ??? bo?

    > Czyli mam pożyczyć dzisiaj od kogoś iPhone i zainstalować SPB Finance na
    > nim?

    A co to robi? Zarządza finansami? Nie mam takiego programu bo nie używam,
    ale widziałem takich dziesiąt na appstore w kategorii 'Finance'.
    A z firmy spb software jest spb wallet.

    > Czy TDay Counter też sięzainstaluje i pokaże na todayu?

    Mam 'days until' i pokazuje na ikonie aplikacji, ale takie na "today"
    (springboard) też są.

    > A Inesoft Phone
    > Suite też?

    A to jest w ogóle podobne do aplikacji 'telefon' z iphone ;) ale takich
    dialerów, fotodialerów, tarcz numerycznych czy obrotowych, zarządzania i
    wertowania na wszelakie sposoby operacji telefonicznych czy smsowych
    to na pęczki. Również pointegrowanych z aplikacjami voip.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 40. Data: 2009-02-25 14:32:07
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.02.2009 perszing <m...@w...pl.pl> napisał/a:

    > Ale przeciez ten badziewny iphone nie kosztuje 300zl tylko znacznie
    > wiecej, wiec mozna liczyc na to ze ma rowniez znaczne wieksze mozliwosci
    > od taniego telefonu

    Śmieszny jesteś, _ma_ znacznie większe możliwości, np znasz jakiś telefon
    z multitouch za 300zł? albo z wifi, gps, 480x320?

    > i jest DOPRACOWANYM PRODUKTEM.

    Może dopracowanie polegało na usunięciu pewnych możliwości dla
    1. przejrzystości
    2. własnego ich rozszerzenia z dostepnych aplikacji (to w końcu pda, a i
    darmowego softu na pęczki, nawet do pc nie trzeba podpinać).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***