  • 21. Data: 2009-02-25 07:26:31
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości grup
    dyskusyjnych:slrngq8dgn.gfl.write-only-with-spf@dns.
    media-lab.com.pl...
    > Po drugie ten program kosztuje $3? tyle co wysłanie kilku mms, więc nie widzę
    > jakiegoś wielkiego proglemu.

    No tak. To tylko 11zł.
    Mój kolega ma iphone, więc miałem kontakt z telefonem.
    Chciał kupić w App Store. Oczywiście musiał założyć konto, aby zapłacić kartą.
    Jakie było jego zdziwienie, że nie mógł nabyć programów, gdyż nie przyjmowana
    była karta.
    To, że ty nie wysyłasz mms to nie oznacza, że nikt inny ich nie wysyła.

  • 22. Data: 2009-02-25 08:27:00
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 25.02.2009 qwerty <q...@p...fm> napisał/a:
> [...]
    > była karta.
    > To, że ty nie wysyłasz mms to nie oznacza, że nikt inny ich nie wysyła.

    Ale zanim go kupił, to chyba wiedział że nie wysyła. Więc jak mu to do szczęścia
    potrzebne to po co kupował? Po za tym w społecznościowym repozyturium jest też
    soft do wysyłanie i odbierania mms, więc nie trzeba płacić kartą.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 23. Data: 2009-02-25 08:50:56
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.02.2009 perszing <m...@w...pl.pl> napisał/a:

    > Nie przegadasz im. Niektorym osobom na tej grupie reklamy i marketing
    > zrobili taka wode z mozgu, ze beda sie cieszyly nawet jak do iphonea
    > trzeba bedzie wykupic w sklepie appla mozliwosc wysylania smsow, lub
    > nawet dzwonienia.

    Możesz kupić iphone bez tego, nazywa się ipod touch i nie dokupisz do
    niego ww. a nabywców ma.

    > Iphone jest produktem niedorobionym biorac pod uwage ile kosztuje, oraz
    > jest dowodem na to, ze dla aplle liczy sie tylko kasa, a nie uzytkownicy.

    Możesz pokazać mi dorobiony pda, bo dla mnie np niedoróbka jest np ekran
    będący kawałkiem folii czy rysik bez silosa.
    A WM to największa niedoróbka w świecie pda. Wybacz ale miałem naście
    pda w życiu, przez palmosy, ppc, linux/opie, wm, symbiany w formie pda,
    zegarka, telefonu (fossil abacus) i wiem co to są niedoróbki. Wiem też
    czego mam od smartphone wymagać, a co jest dla mnie nieistotne - z czego
    po prostu nigdy nie korzystam.

    > W kolejnych iphonach apple odkryje, ze mozna skorzystac z telefonu bez
    > aktywowania go, a nastepnie, ze telefon moze miec wymienna baterie
    > zamiast wbudowanej. Potem pewnie dojdzie mozliwosc skasowania
    > pojedynczego smsa, zamiast wszystkich :).

    No fakt straszne rzeczy sie dzieją że pierwsze ładowanie zrobisz sobie
    z pc przy okazji uruchamiając i ładując personifikację do sprzętu. A co
    do sms to mit, bo zamienników do smsowania i to za free jest naście.
    Nie zapominaj że to pda i instalować możesz inny soft niż wbudowany.
    (podobnie jak na wm należy odrazu wymienić np webbrowser na sensowny).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 24. Data: 2009-02-25 08:58:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    frank drebin pisze:
> [...]
    >>> http://blog.fotogenia.info/2007/12/30/iphone-czyli-c
    zemu-ludzie-lubi-plastikowe-jabka/

    > to jeszcze zerknij tu:
    > http://costa.kofeina.net/index.php/2008/10/07/iPhone
    -absolutnie-subiektywna-ocena/

    Ten gosc jest debilem bo szukal NAMIASTKI KOMPUTERA z WINDOWS w iphonie
    to wszystko wyjasnia. Szczegolnie podejscie do telefonu "pobawia" "nowa
    zabawka" to gadzeciarz pierwszej wody jemu trzeba dac telefon z
    wodotryskami najlepiej taki pecet pomniejszony

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 25. Data: 2009-02-25 09:00:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    > Chciał kupić w App Store. Oczywiście musiał założyć konto, aby zapłacić
    > kartą. Jakie było jego zdziwienie, że nie mógł nabyć programów, gdyż nie

    Golodupcom z Polski bez kredytowek mowimy NIE.
    A tak calkiem powaznie te MMS to jakis taki konik... nikt ich nie wysyla
    ale kazdy gada ze byc powinny. Czy podac ile MMS wyslano w swieta i to
    tylko dlatego ze MMS przesyla aniolki :)

  • 26. Data: 2009-02-25 09:03:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    perszing pisze:

> [...]
    > zamiast wbudowanej. Potem pewnie dojdzie mozliwosc skasowania
    > pojedynczego smsa, zamiast wszystkich :).

    I pewnie dlatego powstalo w ciagu roku pierdylion aplikacji na Windows
    Mobile pokazujacych SMS w formie "chatu" Ciekawe co ?

    Liczy sie kasa .... no faktycznie... zly Jobs.... to po co Microsoft,
    Nokia robia swoje sklepy Music Store ... na wzor zlego Jobsa.... i po co
    Android Market wprowadzil sklep bedacym odpowiedikiem Cydi a teraz
    dodaje funkcjonalnosc AppStore.

    Nie mozna mowic "Jobs zly" "i" wyrzucic z alfabetu a potem cieszyc sie
    na rozwiazania zywcem zerzniete z Jobsa

  • 27. Data: 2009-02-25 09:07:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Możesz kupić iphone bez tego, nazywa się ipod touch i nie dokupisz do
    > niego ww. a nabywców ma.

    Ipod touch to takie PDA bez modulu telefonicznego, zasadniczo widac ze
    skoro Touch sie dobrze sprzedaje to cud musi byc ta niedobra platforma
    nawet bez telefonu ma wziecie podczas gdy caly rynek PDA bez modulu wali
    sie na pysk i dzis nie istnieje prawie

    > Możesz pokazać mi dorobiony pda, bo dla mnie np niedoróbka jest np ekran
    > będący kawałkiem folii czy rysik bez silosa.

    Nie dokuczaj Omnii :) i Renoirowi :) a takze Nokii 5800 i polowie HTC

> [...]
    > Nie zapominaj że to pda i instalować możesz inny soft niż wbudowany.
    > (podobnie jak na wm należy odrazu wymienić np webbrowser na sensowny).

    Oni zazdroszcza sytulacji ze przychodze z nowym iphonem i w 10 minut ma
    dokladnie taki sam iphone jak poprzedni ktory wpadl do kominka.

    Tego WM nie potrafi :) i szybko nie bedzie. I prosze mi tu nie pieprzyc
    o synchronizacji szczegolnie aplikacji i danych z aplikacji zewnetrznych
    w WM bo to jakis zart jest

  • 28. Data: 2009-02-25 09:50:08
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > No fakt straszne rzeczy sie dzieją że pierwsze ładowanie zrobisz sobie
    > z pc
    w sensie ładowanie baterii po kablu usb? 100mA?

    > przy okazji uruchamiając i ładując personifikację do sprzętu.
    i ksiażke telefoniczną zgraną wcześniej z alcatela? JAkimś programem
    konkretnym to musisz zrobić, czy jest to niezależne od platformy? Wybacz
    pozornie naiwne pytania, ale ja korzystam z linuksa, którego
    (producenci olewają) i w telefonie z WM musze odpalać serwer ftp, zeby
    zgrać zdjecia, wgrać mp3, zrobić backup ksiazki i terminarza.. Troche to
    niewigodne bo bateria sie nie ładuje :)

    ToMasz

  • 29. Data: 2009-02-25 10:20:16
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > A 95 z nich spokojnie pójdzie na każdym innym pda, w tym iphone.

    iPhone to w żadnym wypadku PDA nie jest.

    Czyli mam pożyczyć dzisiaj od kogoś iPhone i zainstalować SPB Finance na
    nim?
    Czy TDay Counter też sięzainstaluje i pokaże na todayu? A Inesoft Phone
    Suite też?

    Szadzik.

  • 30. Data: 2009-02-25 10:37:32
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

> [...]
    > nim?
    > Czy TDay Counter też sięzainstaluje i pokaże na todayu? A Inesoft Phone

    Oczywiscie i Microsft Word tez sie nie zainstaluje straszne....