    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Wed, 25 Feb 2009 13:35:32 +0000 (UTC)

    Dnia 25.02.2009 ToMasz <t...@g...pl> napisał/a:
    > w sensie ładowanie baterii po kablu usb? 100mA?

    bateria jest preładowana, praktycznie przez te kilka minut aktywacji czy
    wgrywania muzyki się dopełni.

    > i ksiażke telefoniczną zgraną wcześniej z alcatela? JAkimś programem
    > konkretnym to musisz zrobić, czy jest to niezależne od platformy? Wybacz
    > pozornie naiwne pytania, ale ja korzystam z linuksa, którego
    > (producenci olewają) i w telefonie z WM musze odpalać serwer ftp, zeby
    > zgrać zdjecia, wgrać mp3, zrobić backup ksiazki i terminarza.. Troche to
    > niewigodne bo bateria sie nie ładuje :)

    Heh pod linuxem iphone to poprostu bajka, windowsa potrzebowałem tylko do
    wtępnych rzeczy: aktywacji i odblokowania repozytorium społecznościowego.
    W ogóle później nie tyka kompa, wszystko przez wifi (oczywiście podczas
    ładowania to też działa).
    Kontakty wgrałem podczas aktywacji, z nokii zgrałem na windowsową
    książkę adresowa i już miałem w iphone. Ich dalej nie synchronizuje, bo
    mi nigdzie indziej nie są potrzebne (ale chyba z google najłatwiej)

    Później normalnie podpinasz się po ssh do systemu iphone czy sshfs i
    tankujesz mp3 amarokiem (z okładkami) czy zgrywasz fotki dowolnym
    filemanagerem.
    Backup książki, terminalrza czy innych to kopia kilku plików, nawet to
    możesz sobie oskryptować (nawet pewnie udałoby się to oskryptować na
    iphone i przez scp słać na swoje konto, tylko jakiś wyzwalacz na
    pulpicie).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***