  • Data: 2009-03-01 20:15:21
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> zwrócił błąd:

    > W tym rzecz, ze ma i to bardzo.
    > Chodzi o to, ze wszystko co na pulpicie jest ładowane do pamięci komputera -
    > niestety tej najwolniejszej, czyli pliku wymiany.

    Można zrobić plik wymiany w ramdysku, albo na RAID0 i nie jest tak źle,
    sprawdzałem :) Poza tym przynajmniej na Viście plik wymiany nie jest
    nawet ruszany jeśli jest dużo pamięci (poza niektórym programami, ale
    nie systemem). Ale faktycznie, trzymanie dużej ilości rzeczy na
    pulpicie, nawet w jednym podkatalogu, to niepotrzebne zarzynanie
    komputera w Windows, zawsze spowalnia. Kto nie wierzy niech zainstaluje
    jakąś grę na pulpicie, nie trzeba uruchamiać...

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8