  • Data: 2009-02-26 19:55:36
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Chcesz znać _prawdziwe_ wady iphone z pierwszej ręki od właściciela i
    > wieloletniego użytkownika pda i informatyka z wykształcenia?
    > To Ci napiszę, może nie o wszystkim wiem, ale to co mnie irytuje:
    (...)
    dla 90% TEJ GRUPY wadą nie jest brak w iPhonie zapalniczki, kuchenki
    mikrofalowej, golarki.....

    Dla 90% TEJ GRUPY wadą jest brak w telefonie, tego co ma 99.99% innych
    telefonów - czyli coś pokroju MMS, filmiki, wymianna bateria, nawet
    głupi rysik i rozpoznawanie pisma.
    Wada jest, w hadwarze który ma moduł Bluetooth, brak jakiejkolwiek z
    softwarowych usług.
    Wadą jest zastosowanie modułu GPS, i jednocześnie brak mozliwości
    nawigowania, a w szczególności zainstalowania "mojej ulubionej nawigacji"

    Jeszcze raz. To nic złego ze iPhone czegoś niema, albo działa inaczej
    niż telefon z symbianem albo WM. ZŁE jest to, ze urządzenie za
    "wszystkie pieniądze+VAT" niema kilku podstawowych funkcjonalności
    (nieważne jak małych, ważne jak powszechnych) i JEDNOCZEŚNIE wychwala
    sie je jako najlepsze, przełomowe, odkrywcze i jako obiekt porządania i
    cokolwiek tam w reklamie wymyślono. PRzypomina mi sie kawał starych
    informatyków: PRosze pana, ten komputer zrobi za pana połowe roboty!
    tak? to ja dwa takie prosze i od jutra mam wolne...

    ToMasz