  • Data: 2009-02-26 19:41:57
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    perszing pisze:

    > Nie rozsmieszaj mnie. Dbanie o srodowisko to zrobienie produktu, ktorego
    > mozesz uzywac przez kilka lat, a nie rok czy dwa. Wbudowana bateria
    > ogranicza czas zycia iphona do max 2 lat. Pozniej slaba bateria
    > spowoduje tylko tyle, ze telefon trafi do smieci (ewentualnie szuflady),
    > a Ty kupisz nowy.
    >
    > Dlaczego tak uwazam? Poniewaz ipody rowniez maja baterie wbudowane i gdy
    > taka bateria sie zuzyje to apple jej nie wymienia tylko proponuje
    > kupienie fabrycznie nowego egzemplarza ...ipoda. Byl o tym artykul na
> [...]

    Widzisz klepiesz a nie doczytales. Apple zaproponowal pani WYMIANE
    starego na nowy a nie kupno nowego. Zasadniczo faktycznie ipody z 2003r.
    maja czasami problemy z zasilaniem ale to jest 6 lat a nie 2:)

    Pozatym przy minimum wysilku odnalazlby te strone
    http://www.apple.com/pl/batteries/replacements.html

    na ktorej masz gwarancje na baterie 2 lata (jesli w drugim roku straci
    polowe pojemnosci)

    Po drugie po tym czasie zwyczajnie wymienia ci ipoda na refrubished z
    nowa bateria i juz.