  • Data: 2009-02-26 19:29:20
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski pisze:

    > No widzisz nie kazdy lubi kupic sobie malucha by w nim ciagle dlubac

    Zgadzam sie.
    > niektorzy chca jezdzic niezawodnym samochodem. Tak WM jest maluch
    > dlubiesz dlubiesz i dlubiesz.
    mocno sie nie zgadzam. Wm to takie puste mieszkanie które RAZ POWINIENEŚ
    umeblować jak chesz. mozesz mieć sracz na kanapie, jeśli tylko zechcesz,
    bo sam jesteś sobie panem i zaden bill ani stev Ci nie powie co jest
    słuszne.

    W sumie od tego dlubania nie zauwazylbys
    > jakby nie dzialal w nim telefon :)
    >

    > Moje dziecko
    >
    > Slusznie kolega z PRL, kazdy naprawia swojego malucha

    WYDAJE mi sie ze Twoje porównanie jest tak mocno nietrafione ze sam o
    tym wiesz, a chcesz mi tylko dowalić. Na te docinki nie bede odpowiadał.
    ToMasz