    From: "frank drebin" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Date: Wed, 25 Feb 2009 18:09:33 +0100

    Sergiusz Rozanski wrote:

> [...]
    > we firmie, a ona jest w domu :) (to tak przy okazji w sprawie bt)
    > Oczywiście część leci inetem, ale to nie problem przy vpnach.

    > Pewnie, ale ja nie widze potrzeby czytania doc czy txt (to umie) ale
    > ebookreader byc musi z zakładkami itp i jest.

    > Widzę że instalacja dodatkowego softu to dla Ciebie jakiś problem,
    > w smartphone jeśli kiedyś będziesz miał to standard, a tona
    > zamienników to norma. Gdyby ten soft był jeszcze po 20-30zł ale to w
    > większości
    > free kilka $0.99, a droższe to na palcach albo jakieś aplikacje spore.
    nie mam problemu z aplikacjami.
    Czekam tylko, kiedy producenci samochodów idąc za Twoim idiotycznym
    zapotrzebowaniem, zaczną wypuszczać samochody z kierownicą, lampami i
    fotelami do samodzielnego montażu.
    No w końcu jakiś procent społeczeństwa lubi dłubać przy samochodach.
    Reszta lubi kupić i od razu jeżdzić.

    Nawet kupując zasranego grata mogę nim od sprzedawcy or razu odjechać, bez
    aktywacji internetowej u producenta.

    > jw.

    > Ok mój iphone też 1zł "kosztował" i?
    przy abo ~50zł m-c?
    Napisz gdzie, nie bądź świnia.

    > Jeszcze nigdy nie wymieniałem accu w telefonie ani pda. Ale ok, nie
    > kupuj.

    Nie zrozumiałeś moich postów.
    Nie jestem na "kupię, nie kupię".
    Dziwi mnie po prostu Twoje bezkrytyczne uwielbienie.
    Jak ktoś niżej napisał, jakby to wypuścił microsoft, to byś pewnie pluł na
    to.