  • Data: 2009-03-10 22:56:06
    Temat: Re: Czemu Nikon i Canon nie robią stabilizacji w korpusie?
    Od: "PW" <c...@p...wytnijto.e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
    news:gp6sic.6sg.1@teren.hamstera.pl...
    > Rzecze PW:

    > Ale właśnie 50/1.4 pozwala (bez stabilizacji) robić zdjęcia nocne bez
    > statywu. Czyli stabilizując takiego 28/2.8 mielibyśmy taką samą możliwość,
    > obecnie nie mamy.

    Niemniej, zbliżamy się niebezpiecznie do granicy, poza którą zdjęcia jednak
    nie wyjdą, bo stabilizacja nie da rady, podobnie jak wysiada AF czy pomiar
    światła albo WB. Dla mnie to co opisałeś to już jest sfera, w której trzeba
    sobie radzić samemu, nie polegałbym tu na żadnym automacie. Robię takie
    zdjęcia na manualu, w każdym aspekcie. Nie wykluczajac oczywiście, że to się
    może zmienić.

    zdrówka, PW