eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czego to ludzie nie wymyślą... aukcja allegro bezpiecznik...
    Date: Tue, 7 Aug 2012 22:39:45 +0200

    wiadomości news:1723444292.20120807153703@pik-net.pl.invalid...
    > Wszystko się da zakłócić i wcalę temu nie zaprzeczam. Piszę wyraźnie:
    > trzeba się
    > naprawde postarać, żeby to spieprzyć.

    Ale widomo, jak to z łańcuchem, jaki jest mocny... a tu dochodzi sumowanie
    się czynników...

    > Ależ oczywiście, że wpłynie - pojawi się przerwa w odbiorze i zostanie
    > utracona część informacji djąca bardzo charakterystyczne efekty. Natomiast
    > nie będzie to ani śnieżenie ani "przekłamania kolorów, ostrości,

    Spotkałem się jakiś czas temu z dekoderem, który charakterystycznie śnieżył,
    inaczej, niż analog w podobnej sytuacji.

    > kontrastu widoczne dopiero, gdy dwa takie same urządzenia podłączymy
    > różnymi kablami HDMI".

    A to już chyba musiało być, że kompresja stratna, FFT, vavelet, itd, gdzie
    jak mniej bitów się w strumieniu przecisnie, to mniej zostanie zdekodowane i
    jakość się pogorszy. Nie sądzę, żeby gdzieś tak robiono, bo to chyba by było
    głupie.

    > A po co sprzedają kable głosnikowe za grube tysiące za metr?

    Do trzepania wack^H^H^H^Hkasiory, miedź to diamagnetyk i IMHO, aby taki
    kabel spełniał najostrzejsze normy jakościowe, musiałby być całkowicie
    bezmagnetyczny... chodzi mi o współczynnik przenikalności względnej równy
    jedności. Albo jakaś domieszka stopowa czegoś paramagnetycznego, albo
    fizyczna, poprzez wplecenie paramagnetyka, dla skompensowania powstałego
    przy przepływie prądu pola magnetycznego, mogącego wpłynąć na przewodność.
    Pytanie - ile takie pole wpłynie na jakość przenoszenia sygnału?