eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCzasy pigułkiRe: Czasy pigułki
  • Data: 2009-01-29 10:20:44
    Temat: Re: Czasy pigułki
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    adam napisał(a):
    >> Trzeba przejsc na kupowanie mniej... :-\
    >
    > Dokładnie !
    > Gdyby producenci wiedzieli ile razy ja już sobie odpuściłem różne rzeczy
    > to może zmieniliby podejście.

    Niestety, świadomy klient nie jest targetem.
    Marudzi długo, każe sobie wszystko pokazać, wybrzydza, generuje koszty,
    po czym jeśli nie daj bóg uda mu się optymalnie kupić, to przez następne
    parę lat nie kupuje.

    > Tylko kto im o tym powie ?

    Oni wiedzą o tym lepiej niż Ty i ja.

    > Widać obecna abrakadabra z fjuczerami dobrze nakręca obroty i pompuje szmal.

    Otóż to. Interes producenta nie polega na tym żeby dopieścić klienta,
    polega na tym aby rozbudzić i NIE zaspokoić potrzeb konsumenta,
    sprzedając produkt.

    --
    Mirek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: