  • Data: 2009-01-30 11:45:56
    Temat: Re: Czasy pigułki
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Jan 2009 21:10:16 +0100, Janko Muzykant napisał(a):

    > Zbadałem kilka takich bazarowych, różnych z przetwornicami - pobór prądu
    > od 300 do 600mA. Sensowna wartość zestrojonej zgrubnie to około 100mA.
    > Co nie znaczy że gdzieś robią porządnie :)

    Mój EDC - mactronic 1xAAA bierze wg pomiarów jakieś 70mA.
    Laser to nie jest, ale ostatnio szedłem z nim przez las bo
    zwykła latarka za bardzo raziła na śniegu. Generalnie
    używam tylko do zaglądania za pralkę albo przyświecania
    przy zamku więc ważna była tylko wielkość a nie sprawność.
    Dzięki temu zawsze mam ją przy sobie.

    Przy zwykłej ("plecakowej") też mnie sprawność nie interesowała bo
    normalnie nie zdarza mi się żebym musiał świecić dłużej niż przez 2h. A
    rezerwowo latareczka pozwala się rozłożyć i zamiast z 2xAA użyć po 1xAA -
    wtedy świeci słabiej ale w sumie można używać 3x dłużej - z jakieś 6h (choć
    w praktyce zawsze mam zapasowe akku, albo mogę wyjąć z gps'a - dlatego
    zależało mi żeby była na AA - to już odrzuciło spory wybór nowych latarek
    bo wymerdali jakieś nowe ogniwo 14.. coś tam).

    A żeby ktoś na mnie nie nakrzyczał za OT to dodam że używam jej czasami
    jako wspomaganie AF. Sprawdziłem też że po dodaniu soczewki dioda rzuca
    bardzo jasny wzorek struktury i można ustawić ostrość AF nawet na białej
    ścianie. ;-)
    Przyda mi się to na wiosnę - jak dorobię jakieś mocowanie to będzie
    bardzo przydatne przy makro.

    Pozdrawiam,
    Henry

    --