  • Data: 2009-01-30 14:09:26
    Temat: Re: Czasy pigułki
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 30 Jan 2009 10:23:58 +0100, John Smith wrote:
    > Pozwólmy się wykazać producentom. Jeśli odpowiednio sprawna przetwornica
    > miałaby być parę razy mniejsza i lżejsza od dodatkowego paluszka to
    > czasem warto.

    Tylko tu chodzi o co innego: do latarki klasy wół roboczy 3xAAA jest o
    tyle fajne, ze się calkiem konkretnie trzyma. A jakis LED-breloczek do
    poswiecenia sobie pod biurkiem w makaronie kabli to moze se chodzic na
    bateriach one-shot, mam takie cudo w zapalniczce i lazi ze mna od 2005r
    mimo ze w zapalniczce juz od roku gazu nie ma ;-)

    > O koszt bym się nie martwił.

    A to wiem, mam awaryjna ladowarke do komorki na 1xAA za ktora dalem cale
    zlotych dziesiec :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał