    From: "Yarroll" <y...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Czas reakcji //zdjęcia
    Date: Tue, 11 Oct 2011 22:53:30 +0200

    Dzięki chłopaki... Miałem ustawiony podgląd.
    No i zdjęcia dokumentów siłą rzeczy z fleszem, więc logiczne że kondensatory
    muszą się ładować.
    Wyłączyłem podgląd więc chociaż tyle szybciej pójdą mi zdjęcia.
    Dobrze wiedzieć o fleszu, postaram się nie używać a za to robić zdjęcia
    książek pod jakąś silną lampą a flesz wyłączyć.
    Szkoda że nie zawsze to jest możliwe. A może by tak nosić taką lampę z sobą?
    ;-)) [czasem, kiedy wiadomo że będę robił dużo zdjęć z książek w miejscu
    gdzie nie ma dobrego światła]
    A czy nie ma jakichś aparatów z fleszami błyskawicznie ładującymi się? ;-))
    Pozdrawiam serdecznie, Yarroll