  • Data: 2011-10-13 05:35:07
    Temat: Re: Czas reakcji //zdjęcia -ministatyw lub lampa makro LED ze światłem ciągłym
    Od: "MIR" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jest jeszcze jedna możliwość. Były kiedyś dostępne lampy błyskowe
    BEZKONDENSATOROWE z IFK-120 prod CCCP - zasilane z sieci ~220V.
    Odstępy czasu między błyskami, mogą wówczas być bardzo krótkie, gdyż nie ma
    tam ładowania kondensatora. Energią elektryczną błysku jest tu połowa, czyli
    1/2 sinusoidy prądu przemiennego. Jeden egzemplarz takiej lampy mogę
    wystawić na Allegro... ( - ) MIR
    ___________

    [...]
    > Znam Twój ból, choć fotografowałm jedynie pojedyncze strony w książkach.
    [...]
> [...]
    > aparatem byłby problem, ale do kompakta znadziesz coś za grosze. Niestety,
    > do
    > tego potrzebna jest jeszcze jakaś postawka, by płaszczyzna
    > ksiażki/dokumentu
    > była w miarę prostopadła do ukośnie ustawionego aparatu. Ale bez przesady
    > ustwianiem literatury na sztorc, bo książki lubią się w tej pozycji
    > zamykać. Z
    > tej przyczyny statywik niech będzie taki rozsuwany na przynajmniej
    > 20-30cm, bo
    > taki 10cm druciak będzie za niski i za nic nie ustawisz dobrze aparatu
    [...]
    > -Wariant z lampą: na allegro widziałem takie diodowe lampy do makro,
    > przypominające mała tablicę montowaną nad aparatem, jak nizej:
    > http://allegro.pl/lampa-diodowa-led-do-fotografii-ma
    kro-5600k-uniwer-
    > i1860647699.html
    [...]