    Subject: Re: Czas na Windows 10
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <58875116$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    <58876c9b$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <588ceeb3$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...net>
    <588e6369$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    <o6msab$bh$1@news.chmurka.net>
    From: Luke <l...@l...net>
    Date: Tue, 31 Jan 2017 08:54:26 +0100

    W dniu 2017-01-30 o 09:08, Piotr Gałka pisze:

    > Jestem szczerze zdziwiony tymi maszynami do pisania w 1997r.
    > Ja pisałem dyplom (1983) na maszynie, ale mój brat 2 lata później już na
    > komputerze (wydruk na igłówce taki sobie).

    W pełni to rozumiem, bo sam wtedy miałem w domu igłówkę, a niewiele
    później atramentówkę.

    To nie znaczy, że w tamtych czasach tego nie było. Po prostu wiele osób
    "starej daty" wolała napisać publikację na maszynie (i im szybciej to
    szło, gdy była to maszyna zelektryfikowana), niż siadać do tego jedynego
    komputera w sekretariacie i się uczyć jego obsługi.

    Zmieniło się to dopiero wtedy, kiedy czasopisma zaczęły wymagać
    obligatoryjnie wersji elektronicznej (najczęściej wtedy jeszcze w formie
    dyskietki w kopercie).

    Być może wnoszę jakiś błąd do tego, co piszę, ale nie wynosi on więcej
    niż 2 lata. Musiałbym "skonsultować wspomnienia" albo pokopać w papierach.

    L.