  • 11. Data: 2011-02-03 01:37:33
    Temat: Re: Czarek się przypomina ;-)
    Od: roms <r...@a...pl>

    W dniu 2011-02-01 15:17, Czarek pisze:
    > Wszystkich, którzy za mną tęsknią, bo mnie kochają lub nienawidzą,
    > albo po prostu brak im mojego poczucia humoru, zapraszam na świeżo
    > uruchomiony blog:
    >
    > http://dybowski.pl/nic
    >
    > Zapraszam do komentowania; pisać każdy może, komentarze nie są
    > moderowane, wystarczy się zarejestrować.
    >
    > Czarek

    Witam, ladny blog. Czysty. Swietne motto, nieznalem tej sentencji. r.

  • 12. Data: 2011-02-03 09:59:35
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-02 11:25, Polon pisze:
    [...]
    > Alez dziwni ludzie zajmuja sie fotografia!

    Czego jesteś doskonałym przykładem.

    A.

  • 13. Data: 2011-03-03 14:26:32
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Tue, 1 Feb 2011 06:17:01 -0800 (PST), Czarek wrote:

    > ... zapraszam na świeżo uruchomiony blog:

    > http://dybowski.pl/nic

    Świetny blog! Dziękuje za zaproszenie.

    --
    Pozdrowienia,
    Giang.

  • 14. Data: 2011-03-16 14:31:18
    Od: "Jasiu z Rybnika" <j...@p...onet.pl>

    Witaj Czarku
    Miło Cię znowu spotkać :)
    Spędziłem miłe chwile na Twoim blogu i dowiedziałem się ciekawych rzeczy.
    Fajnie, że są jeszcze tacy, którym się chce.
    Serdecznie pozdrawiam.
    Jasiu