  • Data: 2010-01-11 22:33:26
    Temat: Re: Cyfrowy kompakt a la Contax T3
    Od: tatizek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R pisze:
> [...]

    Nie trzeba czarować :)
    Nowy firmware LX-3 (wersja 2.1) ma taki ficzer LENS RESUME, po naszemu
    PRZYWR.OBIEKT. ;) Działa to w ten sposób, że przy włączaniu przywraca
    ustawienie zooma jakie było w momencie wyłączania aparatu.

    Z pewnością jest to możliwe, gdyż Panasonic robi nawet taki wizjer do
    LX-3, o symbolu DMW-VF1
    http://panasonic.net/avc/lumix/compact/lx3/optional_
    accessories.html
    Jest to jednak wizjer o szerokim kącie, 24 mm i niestety bardzo drogi
    jak na kawałek plastiku ze szkiełkiem. Sądzę, że dowolny wizjer 35 mm
    powinien lepiej czy gorzej pasować.

    Pozdrawiam,
    tatizek