  • Data: 2010-01-15 00:32:20
    Temat: Re: Cyfrowy kompakt a la Contax T3
    Od: tatizek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    R pisze:
    > On 14 Sty, 08:47, tatizek <t...@o...pl> wrote:
    >

    > I chyba juz ostatnie pytania w temacie lx3: czy wylaczenie ekranu moze
    > tez zostac zapamietane (analogicznie do ogniskowej), tak, by domyslnie
    > uzywac wizjera optycznego? a jesli nie, to czy mozna go prosto, jakims
    > guzikiem najlepej wylaczyc?

    W menu jest pozycja EXT.VIEWFINDER. po zaznaczeniu której ekran LCD
    zostaje wygaszony - jest czarny choć pokazują się niektóre wskaźniki,
    np. zielona kropka sygnalizująca ustawienie ostrości. Gdy chcemy dostać
    się do menu to oczywiście ekran zaczyna normalnie działać. Wygaszenie
    ekranu jest zapamiętywane przy wyłączaniu i po ponownym włączeniu
    aparatu ekran pozostaje wygaszony. Można też to ustawienie niezależnie
    zapamiętać, w którymś z ustawień użytkownika (Custom Settings). Ponadto
    w tym trybie z wygaszonym ekranem można go ponownie włączyć/wyłączyć
    jednym dedykowanym guziczkiem DISPLAY.

    Przed zakupem warto się tym aparatem chwilę pobawić w jakimś sklepie,
    żeby samemu stwierdzić czy jest wygodny. Ja niestety nigdzie nie mogłem
    znaleźć LX-3 w pobliskich sklepach więc pomacałem sobie Panasonica Lumix
    DMC-TZ6, który jest zbliżony wymiarami, wagą a nawet rozmieszczeniem
    niektórych przycisków. Ma też dość podobny mini grip. Prawie identyczny
    jest też Lumix DMC-TZ7.

    Pozdrawiam,
    Tatizek