    From: "Marcopolo" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Cyfrówka do VIDEO-Filmowania?
    Date: Tue, 26 May 2009 23:24:34 +0000 (UTC)

    Maru <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    (jest "scisnięty).W

    > W takim układzie proponuję zrobić test i filmy przerzucić przez czytnik
    > kart zamiast wprost z aparatu.
    > Kwestia jeszcze tego ostrzeżenia, rozumiem,że pokazuje się w trakcie
    > importowania do Pinnacle.
    > A co z odtwarzaniem samego nakręconego filmu, np. w Media Player lub w
    > jakimkolwiek innym playerze?
    > Nie jestem fachowcem w tych sprawach, ale "ściśnięcie" filmu z powodu
    > szybkości klatek to dla mnie nie ma trochę dziwna sprawa, co innego
    > gdyby gubił część klatek.
    Jezeli film juz zostaje "zrobiony" w programie(Pinnacle Studio), to
    juz taki zostaje "scisniety".Natomiast same pliki avi przed importowaniem do
    Pinnacle są odtwarzane poprawnie.Problem zaczyna sie wiec od chwili pobrania
    plików do prohramu.Ten napis ostrzegajacy o niezgodnosci audio i video
    pojawia sie w momencie importu. Marcopolo