  • 51. Data: 2009-11-20 08:44:34
    Temat: Re: Cyfrówka dla dziecka
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):
    > Wystarczy też spojrzeć na biegające po świece dziecko

    Znowu zapomniałem dzieciaka po gromnicę wysłać?
    ;-)

    --
    Mirek

  • 52. Data: 2009-11-20 14:28:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "januszek" s...@g...mierzwiak.com

    > Otworz rodzinne ZOO ;P

    Bardzo chętnie -- miałbym tam (w charakterze małp)
    Glempa i innych biskupów czy kardynałów polskich. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2009-11-20 15:19:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > Znowu zapomniałem dzieciaka po gromnicę wysłać?
    > ;-)

    A to już prąd masz, że tylko gromnice? :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 54. Data: 2009-11-21 08:54:41
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > A to już prąd masz, że tylko gromnice? :)

    No a jak! Stolyca! ;-)

    --
    Mirek

  • 55. Data: 2009-11-22 00:04:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Janko Muzykant" he6c1v$rui$...@n...onet.pl

    > A to już prąd masz, że tylko gromnice? :)

    Może ma gazowe oświetlenie?

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 56. Data: 2009-11-22 00:17:50
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    > Gdy mogłem zarabiać dużo, duchowni wepchnęli mnie jakby do chlewa, abym nigdy n
    > ie
    > spełnił swoich marzeń!!! Skurwiele, którym płaciłem hojnie, gdy miałem z czego.

    To ciekawe jest. Napisz coś więcej. Przeczuwam scenariusz dla Oscara.

  • 57. Data: 2009-11-22 00:33:16
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    Gil pisze:

    > To ciekawe jest. Napisz coś więcej. Przeczuwam scenariusz dla Oscara.

    Ja już zostałem fanem i zawsze czekam na ciąg dalszy i nowe szczegóły.
    Choć ostatnio podpadłem ;).

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 58. Data: 2009-11-22 11:33:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gil" he9vve$8av$...@i...gazeta.pl

    > To ciekawe jest. Napisz coś więcej. Przeczuwam scenariusz dla Oscara.

    Oscar za lizanie pięćdziesięcioletniej :) cipki wnuczatej pani Łucji Stalenczyk
    i inseminowanie moją spermą (wymasturbowaną przez starą Stalenczykową) jej bratanicy
    Sylwii Stalenczyk, która miałaby być formalnie moją żoną, aby pokazać społeczeństwu,
    że warto było płacić na Kościół i jednocześnie nie dać mi chwili rozkoszy? :)

    Uważaj, aby Cię nikt nie przeklinał słowami -- sam zażyj tego szczęścia. :)
    Ja nie okażę Ci łaski -- nie będę Cię przeklinał. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 59. Data: 2009-11-22 11:35:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cichybartko" hea0rq$97d$...@n...onet.pl

    Ciekawe, bo ja stale pisze to samo. :)

    --

  • 60. Data: 2009-11-22 11:46:18
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 20 Lis, 15:28, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    >    `-: chętnie sprzedam niebitego 75-300 III USM o.`.,

    Nudny jestes. Nienawisc Cie oglupia.
    Zycze szybkiego wyzdrowienia, i pozbycia sie bolu.
    StaM