  • 81. Data: 2009-11-25 09:07:14
    Temat: Re: Cyfrówka dla dziecka
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 24 Lis, 19:07, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "StaM" 4...@p...goo
    glegroups.com

    > : Czakaj,  czekaj...to jest inny watek. Pragne Ci oznajmic,
    > : ze dziewczyna w ciazy moze byc wiekszym skarbem , niz
    > : zarozumiala prawiczka.
    >
    > Powiadasz, że praca duszpasterska polega na przygotowaniu
    > zarozumiałej prawiczki do życia poprzez zapłodnienie jej?

    --------
    Przkrecasz sens moich wypowiedzi, tak by pasowaly do Twych odpowiedzi
    cwaniaczku.
    ---------
    > Ciekawe podejście. Niestety seks jest zaszyty w instynkcie -- nawet
    > zwierzęta potrafią kopulować. Czyżby więc księża zeszli tak nisko,
    > czyżby pozostawili sobie jedynie czynności znane nawet zwierzętom? :)
    Jakbys tego nie opisal, to te czynosci zapewniaja prokreacje,
    i sa niezbedne do utrzymania gatunku.
    > Od brzemiennego ,,skarbu'' -- wolę dziewicę. :)
    > Jak już pisałem -- pokryję ją osobiście. ;)
    Wstaw zdjecia jak bedziesz kryl, bo robi sie OT
    > Nie mam już swego świata, zwanego Arkedocją?
    > Mam inny -- Pueruanię. :) Prawdziwszy, choć mniej agresywny.

    >Rozmowa z mądrym czyni mnie mądrzejszym, zaś z głupcem -- głupszym. :)
    Nie zauwazyles, ze czesto rozmawiasz sam ze soba i odpowiadasz na
    wlasne posty?
    StaM

  • 82. Data: 2009-11-25 14:46:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "StaM" 1...@j...goog
> [...]

    > Powiadasz, że praca duszpasterska polega na przygotowaniu
    > zarozumiałej prawiczki do życia poprzez zapłodnienie jej?

    : Przkrecasz sens moich wypowiedzi, tak by pasowaly do Twych odpowiedzi waniaczku.

    Pozostawiam to ocenie innych ludzi.

> [...]
    > czyżby pozostawili sobie jedynie czynności znane nawet zwierzętom? :)

    : Jakbys tego nie opisal, to te czynosci zapewniaja prokreacje,

    Niech księża kopulują za swoje pieniądze, nie za moje.
    I niech liczą się z tym, że jeśli do mnie wyciągną rękę
    z tacą i ,,pokorną'' prośbą o wsparcie finansowe, to mogą
    już tej ręki nie odzyskać, bo im ją odetnę. :)

    > Od brzemiennego ,,skarbu'' -- wolę dziewicę. :)
    > Jak już pisałem -- pokryję ją osobiście. ;)

    : Wstaw zdjecia jak bedziesz kryl, bo robi sie OT

    Jak będę krył -- będę zajęty kryciem, nie wstawianiem.

> [...]

    : Nie zauwazyles, ze czesto rozmawiasz sam ze soba i odpowiadasz na wlasne posty?

    Nie zauważyłem. Poprawianie swoich błędów nie jest rozmową z samym sobą. :)
    Podobnież z dopisywaniem czy uzupełnianiem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'