  • Data: 2009-11-12 00:54:10
    Temat: Re: Cyfrówka dla dziecka
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jozef Niedzwiedz <j...@n...org> napisał(a):

    > Cześć,
    > szukam pomysłu na prezent dla trzyletniej córki.
    > W tej chwili bardzo lubi pstrykać zdjęcia czemu popadnie moim wysłużonym G5.
    > G5 duży, ciężki, i trochę mi go żal...
    > Pomyślałem więc, że może kupię jej aparat.
    > Wymagania: niewielki, do łapek dziecka, przyzwoity tryb auto, względnie
    > odporny na stuknięcia/upadki i inne pomysły dziecka, jako-taki wyświetlacz
    > (im większy tym lepiej),
    > cena do ok. 400PLN, im mniej tym lepiej.
    > Aparat miałby posłużyć dziecku ze cztery-pięć lat...
    > Dziękuję z góry za sugestie
> [...]

    Człowieku! Trzyletnia córka traktuje ten aparat jak zabawkę. tu jest guzik
    który można nacisnąc a tu jest inny. Potem się cos świeci.
    Zdjęcią ją wogóle nie obchodzą. Daj spokój z aparatem dla 3-letniego dziecka i
    kup jej odpowiednią rzecz dla jej wieku. Jak nie ma, to domek Barbie z
    mebelkami i lalkami będzie super.
    Co cię nawiedziło? Czy ty się na dzieciach nic nie znasz?