  • Data: 2009-11-12 15:09:29
    Temat: Re: Cyfrówka dla dziecka
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    > Kotu można wytłumaczyć, co ma zniszczyć, gdy się rozzłości,
    > a dziecku trzyletniemu nie można? Nie wierzę. :)

    To zależy od dziecka i od jego temperamentu.
    Zwierzaki są pod tym względem podobne - to, że jednego kota da się nauczyć
    korzystania z klozetu nie oznacza, że inny nie będzie Ci z premedytacją lać
    na łóżko albo srać do butów ; )
    Dlatego nie lubię kotów bo każdy, bez wyjątku, z jakim miałem doczynienia
    był porąbany ponad granice tolerancji.

    No, a jeśli trafisz na dziecko, które największą frajdę ma z dostawania się
    do środka wszelkich rzeczy to i Oly Tough nie da rady : ) Ja takie jedno mam
    i niestety zmuszone jest do "fotografowania" czymś w tym stylu:
    http://imagesb.ciao.com/iuk/images/products/normal/8
    61/product-5811861.jpg -
    przy czym żeby było jasne, to nie robi zdjęć w żaden sposób ; )
    Biorąc pod uwagę poziom zniszczeń jakim uległa perfekcyjnie skonstruowana
    zabawka Chicco nie mam wątpliwości, że na świecie nie ma takiej konstrukcji,
    która przeżyłaby użytkowanie przez moje dzieci ; )
    Chyba, że coś ze stajni NASA.

    adam