  • Data: 2009-11-12 03:22:20
    Temat: Re: Cyfrówka dla dziecka
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 12 of Nov 2009 01:54, Gil wrote:

    > Człowieku! Trzyletnia córka traktuje ten aparat jak zabawkę. tu jest
    > guzik który można nacisnąc a tu jest inny. Potem się cos świeci.
    > Zdjęcią ją wogóle nie obchodzą. Daj spokój z aparatem dla 3-letniego
    > dziecka i kup jej odpowiednią rzecz dla jej wieku. Jak nie ma, to
    > domek Barbie z mebelkami i lalkami będzie super.
    > Co cię nawiedziło? Czy ty się na dzieciach nic nie znasz?

    Sam się nie znasz. Moje 3-letnie dzieci nieraz wprawiały
    w zakłopotanie bystrością spostrzeżeń i zaskakiwały
    zdolnościami "w konstruktywnym przekształcaniu otoczenia" :-)
    A kiedy próbowałem córce kupić Barbie (wszystkie koleżanki
    miały, a ona nie), była oburzona tak niską oceną jej upodobań.
    A dziewczynka nie chłopczyca, tylko mała dystyngowana dama.
    Z różowy aparat pewnie też bym oberwał.

    --
    nb