  • 41. Data: 2010-09-03 19:46:43
    Temat: Re: Cyfra i Philips DSX - problem
    Od: noy <j...@k...mati.com.pl>

    Czasem proste rozwiązania są najlepsze (-;
    a browar przy okazji
    pozdr

  • 42. Data: 2010-09-03 20:00:16
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 03 Sep 2010 21:46:43 +0200, noy napisał(a):

    > Czasem proste rozwiązania są najlepsze (-;
    > a browar przy okazji
    > pozdr

    Również pozdrawiam i dziękuję!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 43. Data: 2010-09-03 20:04:55
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 16:53:40 +0200, Cavallino napisał(a):

    > http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    BTW! Poczytałem wszystkie posty w tym wątku i co widzę? To chyba Ty
    rozpocząłeś te głupie gadki o "forum"? Więc też życzę przyjemnej i owocnej
    lektury strony, którą zapodałeś!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 44. Data: 2010-09-03 20:22:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > BTW! Poczytałem wszystkie posty w tym wątku i co widzę? To chyba Ty
    > rozpocząłeś te głupie gadki o "forum"? Więc też życzę przyjemnej i owocnej
    > lektury strony, którą zapodałeś!

    Niereformowalna łajza.
    PLONK

  • 45. Data: 2010-09-03 20:26:10
    Od: r...@k...pl

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 22:22:48 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Niereformowalna łajza.
    > PLONK

    :)))
    Kolejny nerwusek na FORUM?:)))))

    --
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 46. Data: 2010-09-05 19:50:13
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Fri, 3 Sep 2010, r...@k...pl wrote:

    | No właśnie! Po południu wylazłem z miernikiem sygnału na dach
    | i ustawiłem antenę.

    Jest to wynikiem zmiany FEC (pogorszenia).

    Zmiana FEC (korekcji bledow sygnalu) z 3/4 na 5/6 spowodowala
    wzgledne obnizenie SNR (stosunek sygnalu do zaklocen) o 1 dB:
    [SNR, BER, AGC w obrazkach]
    http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/snr/index.html

    [Sygnały - SL, SQ, FEC - co to jest?]
    http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/2x_rocznie/syg
    naly.html

    Czyli, jak kotos odbieral sygnal na skraju dobrego odbioru, to
    teraz moze nie odbierac wcale.

    Zeby miec takie same warunki odbioru, jak poprzednio na antenie
    65 cm, to po zmianie FEC, nalezy zastosowac antene 70 cm.
    [EIRP. Antena, czy LNB?]
    http://sci.pam.edu.pl/~pastupam/satel/az/fkalk.html

    "Odzyskane bity" z FEC ida na upchanie dodatkowych kanalow na
    transponderze.

    Co do FORUM, to oczywiscie masz racje.
    Tlumaczylem to wielokrotnie, kulturalnie, np.:
    http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/msg/a
    ec6eaf3252ab309?hl=pl

    Ale glupi nie zrozumie, ma swoje przekonania, a jak sie nudzi,
    to kazdy powod dobry zeby dosrac blizniemu.
    Najlepiej to dokopac garbatemu (jego wina) i nie odda.

    Co do Pląkóf to zobac temat:
    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.poznan/m
    sg/8a879d5fc028d375?hl=pl

    W watku:
    http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.poznan/
    browse_frm/thread/abe520d4a6d356b7/8bd60f73d7c2d256

    Wiesz, mnie to wszyscy maja w uKFie, wiec mam spokoj.
    Czytaja, nie moga odpowiadac :-)

    Pzdr.J.P. ;-)

  • 47. Data: 2010-09-05 20:20:43
    Od: r...@k...pl

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 21:50:13 +0200, Jerzy Pastusiak napisał(a):

> [...]

    I to właśnie nazywa się fachowa odpowiedź! Pewnie miałeś udany weekend i
    dlatego nie zabrałeś głosu tutaj. Cieszę się, że fachowiec rozumie to o
    czym mówiłem i nie zdziera gęby na głupie uwagi niczego nie dotyczące!
    Czytam wszystkie posty na tej grupie od dawna i wiem doskonale, jakie
    predyspozycje i wiedzę posiadają tu co poniektórzy. Dziękuję Ci za wsparcie
    przeciwko głupocie i tumaństwu! Pozdrawiam Ciebie, Noya i wszystkich
    rozsądnie wypowiadających się. Fachowcom od pseudopolonistyki piszę -
    gońcie się!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 48. Data: 2010-09-05 20:27:58
    Od: r...@k...pl

> [...]

    > to kazdy powod dobry zeby dosrac blizniemu.
    > Najlepiej to dokopac garbatemu (jego wina) i nie odda.

    Szkoda, że w odnośnikach, które podałeś nie ma autorów tych śmiesznych
    wypowiedzi. Ale założe się o zgrzewkę piwa, że wiem o kogo tam
    chodzi!:))))) I taki tłuk jeden z drugim potem wywala swoje żale na mnie za
    zwrócenie uwagi!

    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 49. Data: 2010-09-05 20:49:41
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    > dlatego nie zabrałeś głosu tutaj.

    wiesz , kazdy lubi potrolowac , no ale mi czasu nie zawsze starcza

    wiec troluje troche tu , troche tam , a przewaznie w niedziele

    przetestowalem juz wiele fajnych figur

  • 50. Data: 2010-09-05 21:11:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:

    > Co do FORUM, to oczywiscie masz racje.

    Oczywiście nie ma racji.

    > Tlumaczylem to wielokrotnie, kulturalnie, np.:
    > http://groups.google.pl/group/pl.rec.telewizja/msg/a
    ec6eaf3252ab309?hl=pl

    Możesz sobie uważać co tam sobie chcesz, ale to jest tylko Twoje zdanie, a
    nie prawda objawiona.
    Jeśli nie widzisz różnicy między usenetem, a masą forów na www, to już jej
    pewnie nie zobaczysz i nie zrozumiesz, mówi się trudno i żyje się dalej.
    Ale pozwól tym którzy ją widzą i jednak chcieliby zachowania innego poziomu,
    żeby o niej pamiętali i przypominali.
    To że coraz więcej śmiecia nałazi i do usenetu to oczywiście prawda, ale to
    nic pożądanego i akceptowalnego.