  • 121. Data: 2010-04-10 19:08:12
    Temat: Re: Cyfra VS Analog
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 10 Apr 2010 20:51:49 +0200, JA napisał(a):

    > Eee tam. To się może bardzo szybko zmienić i z flasha nic nie zostanie.

    Nawet się na to zanosi ;)

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 122. Data: 2010-04-10 20:35:54
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-04-10 21:08:12 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...usunto.pl> said:

    > Nawet się na to zanosi ;)

    Dlatego o tym piszę :)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 123. Data: 2010-04-12 08:18:29
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-04-10 22:35, JA pisze:

    > Dlatego o tym piszę :)
    trzymam kciuki ale nie wierze...
    Marx

  • 124. Data: 2010-04-12 10:32:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czesiek wrote:

    > Ciemnia nie musi rezydowac w ekstra pomieszczeniu. Wiekszosc ludzi
    > robi TO w normalnym pokoju czasowo zaciemnianym.

    nie trzeba mieć super komputera i super monitora z kalibratorem za 3000, nei
    trzeba mieć specjalnego pomieszczenia ze specjalnym oswietleniem.

    Amen

  • 125. Data: 2010-04-12 12:14:47
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-04-12 12:32, Marek Dyjor pisze:

    > nie trzeba mieć super komputera i super monitora z kalibratorem za 3000,
    > nei trzeba mieć specjalnego pomieszczenia ze specjalnym oswietleniem.

    takie herezje na TEJ grupie? zwariowales? :D
    Koniecznie musisz miec najnowszy sprzet jedynie slusznej firmy, na full
    wypasie za gruba kase, inaczej jestes cienias, nie masz wzroku, po
    prostu sam nie wiesz jak jestes cienki w foto ;)
    Nie martw sie, grupowicze cie zaraz naprostuja i polecisz do banku po
    kredyt na nowy sprzet, bo stary robi zle zdjecia :D
    Najlepiej kup ten profesjonalny, najdrozszy, on robi najlepsze fotki.
    A potem przyjdz i opowiadaj jaki to on jest fajny i kloc sie ze
    wszystkimi ktorzy maja inne zdanie, polowe oponentow wrzuc do KF, na
    druga sie obraz a trzeciej wal inwektywami.
    Tak zrob, do tego sluzy ta grupa, czekamy... ;)
    Marx

  • 126. Data: 2010-04-12 14:32:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marx wrote:

> [...]
    > druga sie obraz a trzeciej wal inwektywami.
    > Tak zrob, do tego sluzy ta grupa, czekamy... ;)

    musiałbym sie nazywać XYZ... ;-)

  • 127. Data: 2010-04-13 07:03:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > W poście <hppmqo$jif$1@inews.gazeta.pl>,
    > dominik nabazgrał:
    >
    > Masz netbooka z DVI, czy też ogromną tolerancję na artefakty (w tym
    > szczególnie nieostrość)?

    to jak ty biedaku pracowałeś na analogach, które są nieostre z natury.
    Pamietam jak zrobiłem pierwszą stronę WWW na LCD i okazało sie że te małe
    literki co je doskonale widać był na moim laptopie są kompletnei nie
    czytelne na jakimkolwiek CRT :)

    i o jakich straszliwych artefaktach mówisz?

  • 128. Data: 2010-04-15 07:36:12
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W wtorek, 13 kwietnia 2010 09:03, Marek Dyjor wyraził następujacą opinię:

> [...]
    > czytelne na jakimkolwiek CRT :)
    >
    > i o jakich straszliwych artefaktach mówisz?

    Choćby właśnie o małych literach którym antyaliasing dorabia paskudne
    artefakty a bez antyaliasingu wyglądają jak semacode :-)
    Jedynym wytłumaczeniem efektu aż tak paskudnej nieostrości o jakiej piszesz
    jest to że CRT ustawiałeś w rozdzielczość wyższą niż natywna, ale ustaw tak
    LCD i wtedy porównaj :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 129. Data: 2010-04-15 19:54:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:
    > Jedynym wytłumaczeniem efektu aż tak paskudnej nieostrości o jakiej piszesz
    > jest to że CRT ustawiałeś w rozdzielczość wyższą niż natywna

    He, ale crt takiej nie ma :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 130. Data: 2010-04-16 00:03:12
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek, 15 kwietnia 2010 21:54, Janko Muzykant wyraził następujacą
    opinię:

    > He, ale crt takiej nie ma :)

    Jest rozdzielczość zalecana przez producenta związana z wielkością "plamki"
    i wystarczy jej nie przekraczać aby obraz był wystarczająco ostry :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E