  • Data: 2010-04-07 00:05:08
    Temat: Re: Cyfra VS Analog
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "de Fresz" <d...@N...pl> wrote:

    > Nieprawda. Ceny z pamięci, z okolic 97, kiedy akurat pracowałem w
    > przedstawicielstwie Nikona:
    >
    > F5 ~11k zł
    > F90X ~4,5k zł
    > F70 ~3,5k zł
    > F50 ~2,5k zł
    > FM2 ~2,8k zł
    > FM10 ~1,8k zł

    Ale tu trzeba jeszcze doliczyć inflację, bo tamten tysiąc był
    zupełnie co innego wart niż dzisiejszy. Wg NBP od 1997 roku do lutego
    br. mieliśmy inflację 86%. Dlatego w przeliczeniu na dzisiejsze, sprzęt
    który podałeś kosztował odpowiednio:

    20,5
    8,4
    6,5
    4,7
    5,2
    3,3

    Takie były ceny w 1997 wyrażone w dzisiejszych pieniądzach. To ja
    już wolę dzisiejszy sprzęt za dzisiejsze pieniądze... :)

    pozdrawiam

    /-/

    [mr.]