  • 41. Data: 2014-03-11 10:50:34
    Temat: Re: Cudo! Phablet do Aero2 na jedną SIMkę...
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 531c928e$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Dlaczego? Czy w module 3G nie zawiera się moduł GSM?

    O to należałoby zapytać producentów, pewnie taki modem do łączności z
    netem jest tańszy od takiego który ma także w sobie moduł umożliwiający
    telefonowanie.

    > -=-
    >
    > W realu jest Overmax z dwiema SIMkami.
    > I można zeń dzwonić -- bez SIMki na policję. ;)
    > Ale nie ma tam GPS. Gdyby był -- chyba bym go kupił. :)
    >
    > Ma aluminiowy tył -- i to mnie zniechęca.

    Jak ma dwie SIMki, to prawie na pewno ma również możliwość
    telefonowania. Przecież inaczej nie miałoby to sensu wstawianie dwu kart.

    Jaką ma wielkość ekranu ten Overmax? Jeżeli to jakaś krowa, to w moim
    odczuciu brak GPSu byłby usprawiedliwiony...

    A czemu aluminiowy tył cie zniechęca? Dla niektórych klientów było to by
    wręcz zachętą żeby kupić właśnie ten model..

  • 42. Data: 2014-03-11 15:08:16
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 10:33:53 +0100, Trybun napisał(a):

    > Daj spokój, 7" przy uchu jest mniej komiczne

    Nie interesuje mnie co jest mniej a co więcej. Telefonowanie tabletem przy
    twarzy jest komiczne.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 43. Data: 2014-03-11 15:39:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 531edc45$0$2240$6...@n...neostrada.pl

    > Jaką ma wielkość ekranu ten Overmax? Jeżeli to jakaś krowa, to w moim odczuciu brak
    GPSu byłby usprawiedliwiony...

    Około 10 cali.

    > A czemu aluminiowy tył cie zniechęca? Dla niektórych klientów było to by wręcz
    zachętą żeby kupić właśnie ten model..

    Bo aluminium tłumi fotony? :)

    [a ja nie lubię tłumów, czy tłumienia bądź
    tłumaczenia tłumokom... dokładnie już nie
    pamiętam]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 44. Data: 2014-03-11 15:41:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" 10r2l3jztqj0k$....@4...net

    > Nie interesuje mnie co jest mniej a co więcej. Telefonowanie
    > tabletem przy twarzy jest komiczne.

    Niegdyś telefony były bardzo duże, ale w rękach (i przy uchu)
    trzymało się końcówkę zwaną słuchawką. :) Obecne tablety
    można spiąć ze słuchawkami -- przewodowymi lub BT.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 45. Data: 2014-03-11 15:50:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 531edbfd$0$2240$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli jeżeli chodzi o telefonowanie czy SMSy to jest tak samo jak u

    ...innych ludzi, bo to Android? ;)

    > mnie, można wybrać odpowiednia kartę bądź: "zawsze
    > pytaj". - Szkoda że nie ma tej opcji przy wysyłaniu MMSów.

    Nie używam MMSów. Z faxów korzystałem, ale nie miałem swojego
    faxu, jeśli nie liczyć drobiazgów czy faxów dodawanych do
    modemów telefonicznych z końca XX wieku. Nie używałem
    dalekopisu (choć jakiś epizod mnie połączył z tym czymś)
    i nie tęsknie do masy innych rozwiązań telekomunikacyjnych.
    Nawet telefon w XXI wieku moim zdaniem ma sens marginalny...

    Natomiast m@ile i WWW moim zdaniem przetrwają jeszcze długo,
    choć liczą sobie sporo lat. Podobnie to, z czego teraz korzystamy. :)

    SMS to IMO doskonały pomysł, aby uwiarygodniać bankowe operacje niechirurgiczne. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 46. Data: 2014-03-12 03:47:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-10 15:25, ALEX Alpha MR pisze:

    > Dlatego, że koleś tak właśnie rozmawiał, z tabletem przy twarzy.

    Może ukradł komuś bez słuchawek, albo kabla zapomniał wziąć z domu.

    --
    animka

  • 47. Data: 2014-03-13 08:53:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 531edbfd$0$2240$6...@n...neostrada.pl

    > ...innych ludzi, bo to Android? ;)

    Oj, nie tylko o Andka chodzi. W moim nowym telefonie firmy Acer,
    ustawianie kart w systemie dualsim jest zupełnie inne niż w Alcatelu.

> [...]
    > choć liczą sobie sporo lat. Podobnie to, z czego teraz korzystamy. :)
    >
    > SMS to IMO doskonały pomysł, aby uwiarygodniać bankowe operacje

    A ja korzystam z MMSów i śmiem twierdzić że na dzień dzisiejszy (chyba)
    nie ma dobrego (wygodnego) rozwiązania dla użytkowania, w sposób -
    AERO2+MMSy+system dualsim.

    A co do SMSów - tyle juz było jęków że to przeżytek, że w niedługim
    czasie firmy telekomunikacyjne wycofają SMSy ze swojej oferty, a tu lata
    mijaja a SMS maja sie całkiem dobrze.

  • 48. Data: 2014-09-18 14:45:02
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote:

    > Jak ma dwie SIMki, to prawie na pewno ma również możliwość
    > telefonowania. Przecież inaczej nie miałoby to sensu wstawianie dwu kart.

    Mam akurat tableta, który ma dualSIM, ma 3G, ale nie ma telefonowania po
    GSM. Z tego co wyczytałem, to sprzętowo potrafi dzwonić po GSM, ale brak
    jakiejś licencji, czy też homologacji i softwarowo zablokowano funkcję
    dzwonienia po GSM w tym tablecie w wersji na Europę. Po wgraniu custom
    ROMu można uzyskać możliwość dzwonienia po GSM.
    Czyli jest to nie tylko kwestia sprzętu, ale też homologacji/licencji.

  • 49. Data: 2014-09-19 12:52:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-18 14:45, Poldek pisze:

> [...]
    > wgraniu custom ROMu można uzyskać możliwość dzwonienia po GSM.
    > Czyli jest to nie tylko kwestia sprzętu, ale też homologacji/licencji.

    Mógłbyś zdradzić nazwę tego dziwadła?

  • 50. Data: 2014-09-20 19:11:00
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Trybun wrote: