  • 31. Data: 2014-03-09 20:03:28
    Temat: Re: Cudo! Phablet do Aero2 na jedną SIMkę...
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sun, 09 Mar 2014 17:11:50 +0100, Trybun napisał(a):

    > Ale tak konkretnie to co w tym było komicznego?

    Wygląd kolesia z tabletem przy uchu.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarska Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 32. Data: 2014-03-09 20:16:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX Alpha MR" yh6ix71efca4$....@4...net

    > Wygląd kolesia z tabletem przy uchu.

    Faktycznie komiczne -- trzymał przy uchu, pstrykając fotki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2014-03-09 20:16:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 Mar 2014 20:03:28 +0100, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Wygląd kolesia z tabletem przy uchu.

    Szczegolnie z takim ulubionym Enuela - 21 calowym :-)

    J.

  • 34. Data: 2014-03-09 20:20:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 531c928e$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > No jasne że nie można.. Tablet musi być wyposażony w moduł GSM.
    > I co ważne - modem 3G to nie moduł GSM.

    Dlaczego? Czy w module 3G nie zawiera się moduł GSM?

    > Jest sporo tabletów wyposażonych w modem 3G ale bez możliwości
    > telefonowania po gsm. Można przypuszczać na nieomal 100% że tablet
    > z dualsim będzie na pewno miał możliwość korzystanie z niego także
    > jako telefonu.

    -=-

    W realu jest Overmax z dwiema SIMkami.
    I można zeń dzwonić -- bez SIMki na policję. ;)
    Ale nie ma tam GPS. Gdyby był -- chyba bym go kupił. :)

    Ma aluminiowy tył -- i to mnie zniechęca.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2014-03-09 20:20:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 531c924c$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > O to czy można "zaptaszkować" obie karty
    > jednocześnie w menu "przesył danych".

    Nie można, ale nie można zaptaszkować obu kart do
    dzwonienia a dzwonić można z obu, tyle tylko, że
    jedna z nich jest uważana za preferowaną.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-03-09 20:32:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1qywt945p6j0w$.5gv5tjgyvuoa$....@4...net

    > Szczegolnie z takim ulubionym Enuela - 21 calowym :-)

    Brak e, ale chyba o mnie mowa. Nie 21, ale pomiędzy 15 i 17. :)

    Na razie jest Samsung 12.2 cala -- dla mnie tak zwana bomba,
    oby cena była niska. :) Z łomotniętym kręgosłupem daleko nie
    zajadę, ale kto wie -- może będę miał helikopter. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2014-03-10 01:04:17
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-09 20:03, ALEX Alpha MR pisze:

    > Wygląd kolesia z tabletem przy uchu.

    Dlaczego przy uchu jak tablet ma słuchawki z mikrofonem?

    --
    animka

  • 38. Data: 2014-03-10 15:25:16
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 01:04:17 +0100, animka napisał(a):

    > Dlaczego przy uchu jak tablet ma słuchawki z mikrofonem?

    Dlatego, że koleś tak właśnie rozmawiał, z tabletem przy twarzy.

  • 39. Data: 2014-03-11 10:33:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Wygląd kolesia z tabletem przy uchu.

    Daj spokój, 7" przy uchu jest mniej komiczne niż te miniaturki, jakimi
    do niedawna były telefony, gdy na rynku jeszcze panował trend na
    miniaturyzację. Widziało się takiego "kolesia" o dłoniach górnika bądź
    kowala który trzymał słuchawkę dwoma palcami przy uchu... To dopiero
    komizm..

  • 40. Data: 2014-03-11 10:49:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 531c924c$0$2224$6...@n...neostrada.pl

    > Nie można, ale nie można zaptaszkować obu kart do
    > dzwonienia a dzwonić można z obu, tyle tylko, że
    > jedna z nich jest uważana za preferowaną.

    Czyli jeżeli chodzi o telefonowanie czy SMSy to jest tak samo jak u
    mnie, można wybrać odpowiednia kartę bądź: "zawsze pytaj". - Szkoda że
    nie ma tej opcji przy wysyłaniu MMSów.