eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCrowley!?Re: Crowley!?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!news-out1.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!feeder
    .news-service.com!postnews.google.com!i20g2000prf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: mryf <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Crowley!?
    Date: Tue, 20 Jan 2009 08:53:38 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 20
    Message-ID: <2...@i...googlegroups.com>
    References: <6...@o...googlegroups.com>
    <gl47rd$rtg$1@pyro.tvk.wroc.pl> <gl4k26$4bd$1@pyro.tvk.wroc.pl>
    <gl4lfr$5go$1@node2.news.atman.pl> <gl4m6b$f4i$1@polsl.pl>
    <gl4t0r$ae$1@cougar.axelspringer.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.183.33.132
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1232470419 1675 127.0.0.1 (20 Jan 2009 16:53:39 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 20 Jan 2009 16:53:39 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: i20g2000prf.googlegroups.com; posting-host=194.183.33.132;
    posting-account=CczJHAoAAADfxrdjaCgIcVdF1mqnpYHP
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.63 (Windows NT 6.1; U; pl) Presto/2.1.1,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:88614
    [ ukryj nagłówki ]

    On 20 Sty, 17:10, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:
    >
    > Co nie zmienia faktu że każdy kto ma taką okazję powinien wystąpić
    > o odszkodowanie za niedotrzymanie warunków SLA. U mnie np. mam w umowie
    > GCUA równe 7h (Gwarantowany Czas Usunięcia Awarii). W moim
    > przypadku od zgłoszenia (18:53 wczoraj) do informacji o usunięcia awarii (16:29)
    > minęło prawie trzy razy tyle. 18 godzin awarii to miesięczna dostępność
    > na poziomie 98%, co oznacza odszkodowanie na pozmie 10% kwoty. Nie jest to dużo
    > ale odpowiednia liczba takich reklamacji powinna dać do myślenia.
    >

    Ja dostałem informację:

    Informujemy, że dzisiejsza usterka w sieci szkieletowej została
    usunięta. Od godz. 14:20 wszystkie usługi powinny działać poprawnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: