eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipCrowley!?Re: Crowley!?
  • Data: 2009-01-20 16:53:38
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: mryf <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Sty, 17:10, Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> wrote:
    >
    > Co nie zmienia faktu że każdy kto ma taką okazję powinien wystąpić
    > o odszkodowanie za niedotrzymanie warunków SLA. U mnie np. mam w umowie
    > GCUA równe 7h (Gwarantowany Czas Usunięcia Awarii). W moim
    > przypadku od zgłoszenia (18:53 wczoraj) do informacji o usunięcia awarii (16:29)
    > minęło prawie trzy razy tyle. 18 godzin awarii to miesięczna dostępność
    > na poziomie 98%, co oznacza odszkodowanie na pozmie 10% kwoty. Nie jest to dużo
    > ale odpowiednia liczba takich reklamacji powinna dać do myślenia.
    >

    Ja dostałem informację:

    Informujemy, że dzisiejsza usterka w sieci szkieletowej została
    usunięta. Od godz. 14:20 wszystkie usługi powinny działać poprawnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: