  • Data: 2009-01-20 21:28:43
    Temat: Re: Crowley!?
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowak <t...@n...netventure.pl> wrote:

    > Tja.. słodkie pierdzenie.
    >
    > W zeszłym roku po jednej z długich awarii aż wysłali przeprosiny
    > do klientów, z obietnicą wymiany wszystkiego co trzeba na niezawodne
    > oraz że coś takiego się już NIGDY nie powtórzy.
    >
    > Czy ktoś jeszcze wierzy w takie bullshity?

    W ramach podsumowania:

    - 2008-07-21: Crowley - informacje dotyczące ostatnich zakłóceń w dostępie do usług.
    (...)
    W związku z zakłóceniami i przerwami w dostępie do naszych usług, które
    miały miejsce w przeciągu ostatnich dni, pragniemy Państwa gorąco
    przeprosić za zaistniałą sytuację i zapewnić o naszych działaniach, które
    mają na celu zagwarantowanie stabilnego działania sieci.
    (...)

    - 2008-07-31: Crowley - wyjasnienie przyczyn awarii w lipcu 2008 roku
    (...)
    Uszkodzenie szkieletowych przełączników metro-ethernet spowodowało, iż w
    nocy z 22 na 23 lipca dokonaliśmy przełączenia warszawskiej sieci
    metropolitalnej na nowe urządzenia szkieletowe. Są to urządzenia nowszej
    generacji wyposażone w styki 10 Gigabit Ethernet, o wysokiej
    przepustowości matrycy przełączającej.
    (...)
    W nocy z 28 na 29 lipca wykonano ostateczne prace polegające na wymianie
    oprogramowania i kart procesorowych w głównym przełączniku sieci
    metropolitalnej i od godziny 0:40 29 lipca b.r. sieć Crowley Data Poland i
    świadczone na niej usługi pracują poprawnie. Aktualna konfiguracja sieci
    i zastosowane nowe urządzenia zapewniają stabilną pracę i gwarantują
    wysoki poziom odporności na ewentualne zakłócenia.
    (...)

    - 2008-12-12: CROWLEY - Wyjaśnienie przerwy w działaniu usług świadczonych w sieci IP
    w dniu 11.12.2008 roku
    (...)
    W dniu wczorajszym, tj. 11 grudnia br., w godzinach 12:59 - 14:10,
    nastąpiło nietypowe zdarzenie w międzyoperatorskim węźle wymiany ruchu
    PLIX, którego skutkiem było niedziałanie sieci IP. Zaistniała awaria
    dotknęła wielu krajowych operatorów i wynikała z przyczyn całkowicie
    niezależnych od Crowley Data Poland.
    (...)

    - 2009-01-21(?): ???
    ???

    Bardzo ciekawy jestem jakie uzasadnienie zostanie przedstawione
    teraz i jak to się będzie miało do stwierdzenia "Aktualna konfiguracja sieci
    i zastosowane nowe urządzenia zapewniają stabilną pracę i gwarantują
    wysoki poziom odporności na ewentualne zakłócenia."

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki